ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Психологія » Психологія спілкування

Обработка интервью
Сразу после интервью возьмите полученные отве ты и выпишите на карточки ключевые моменты, ко торые вы хотели бы использовать в своей речи. Очень вероятно, что ваши заметки будут иметь фор му краткого конспекта или стенографической запи си, поэтому убедитесь, что вы сможете понять их. Если вы не уверены, что можете точно расшифровать что то из того, что сказал человек, не пожалейте ми нуты, чтобы позвонить по телефону и уточнить.
Опрос — способ, позволяющий получать ин формацию непосредственно от людей с помо щью анкет.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Обработка интервью» з дисципліни «Психологія спілкування»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: АКТИВНІ ОПЕРАЦІЇ БАНКІВ
Планування аудиту нематеріальних активів
ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ КОМЕРЦІЙНИХ БАНКІВ В УКРАЇНІ
Банківські послуги та їх види
Врахування матеріальних і нематеріальних грошових потоків


Категорія: Психологія спілкування | Додав: koljan (19.02.2012)
Переглядів: 570 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП