ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Психологія » Психологія спілкування

Структура делового обсуждения проблем
При деловом обсуждении проблем тема требует, чтобы участники обдумали ее и пришли к определен ному выводу. Эти обсуждения могут быть более упо рядочены, чем непринужденные беседы, и условно могут быть разбиты на пять частей. 1. Приветствие и небольшое вступление. Деловое обсуждение проблем обычно открывается неболь шим приветствием, затем следует несколько слов на общие темы, чтобы установить взаимопонимание. 2. Представление темы и обоснование необходи мости обсуждения. На второй стадии один участник представляет проблему или предмет спора как реаль ную цель беседы. От того, как представлена или по дана тема, зависит процесс обсуждения.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Структура делового обсуждения проблем» з дисципліни «Психологія спілкування»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Поняття телекомунікаційної системи. Етапи розвитку телекомунікаці...
ВНЕСОК Дж. М. КЕЙНСА У РОЗВИТОК КІЛЬКІСНОЇ ТЕОРІЇ ГРОШЕЙ
ІНФОРМАЦІЙНЕ ТА НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТВОРЕННЯ НАУКОМІ...
Визначення грошових потоків з неопрацьованих первин-них даних
Основні поняття електронної пошти, списки розсилки, телеконференц...


Категорія: Психологія спілкування | Додав: koljan (19.02.2012)
Переглядів: 632 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП