ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Психологія » Психологія особистості

Специфічність і джерело зворотного зв’язку
В організаційному контексті, тобто в реальних організаціях, працівники, як правило, одержують зворотний зв’язок про результати своєї діяльності в тій чи іншій формі. Мало в кого з керівників викликає сумнів сама необхідність зворотного зв’язку. Питання, однак, полягає в тому, яка конкретна форма зворотного зв’язку є найефективнішою.
Працівник може одержувати інформацію про результати своєї діяльності «з рук» шефа або самостійно (особливо при розвитку сучасних комп’ютерних засобів збереження й обробки інформації). На думку Ірлі, і джерело зворотного зв’язку впливає на діяльність працівника, оскільки в умовах самостійного одержання зворотного зв’язку працівник, очевидно, сприймає її з великою довірою, що теж врешті-решт зумовлює до збільшення ефективності діяльності.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Специфічність і джерело зворотного зв’язку» з дисципліни «Психологія особистості»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Причини, симптоми та наслідки фінансової кризи банківської устано...
РЕЗЕРВНИЙ КАПІТАЛ ПІДПРИЄМСТВА, ЙОГО ВИДИ ТА ДЖЕРЕЛА ФОРМУВАННЯ
Затвердження
ПРАКТИКА ВИКОРИСТАННЯ РІЗНИХ ФОРМ ФІНАНСОВОЇ САНАЦІЇ НА ПРИКЛАДІ ...
Соціальна структура та соціальна стратифікація суспільства


Категорія: Психологія особистості | Додав: koljan (14.02.2012)
Переглядів: 526 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП