Агресія в наш час стала одним із центральних питань психології. Підліткова агресивність вже нікого не дивує. Гірше інше – агресивні тенденції стають помітними й у педагогів. Згідно з фрустраційною теорією, агресія – це не потяг, що автоматично виникає в організмі, а наслідок фрустрації, тобто перешкод, які виникають на шляху цілеспрямованих дій суб’єкта, або ж ненастання цільового стану, до якого він прагнув. За цією теорією, агресія завжди є наслідком фрустрації, а фрустрація завжди зумовлює агресію, згодом це одержало лише часткове підтвердження. Зокрема, інструментальна агресія не є наслідком фрустрації. Л. Берковітц увів між фрустрацією й агресивною поведінкою дві змінні: гнів – як спонукальний компонент і пускові подразники – які запускають агресивну реакцію.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Агресія» з дисципліни «Психологія особистості»