ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Психологія » Енциклопедія блефу

ВЛАСТЬ И БЛЕФ В СРЕДСТВАХ МАССОВОЙ ИНФОРМАЦИИ
Некоторые местные политические лидеры делают попытки прихода к власти благодаря помощи "четвертой власти" - СМИ (например, телевидению).
Для этого необходимы следующие условия:
1. Поддержка оппозиции со стороны центра.
2. Отсутствие местного телевидения и радио.
3. Искусственное заблуждение жителей с помощью центрального телевидения, которое сообщает, что власть находится в руках оппозиции.
4. Безвластие.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «ВЛАСТЬ И БЛЕФ В СРЕДСТВАХ МАССОВОЙ ИНФОРМАЦИИ» з дисципліни «Енциклопедія блефу»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Визначення потреби в інвестиціях та вартості капіталу
СУТЬ ТА ПРЕДМЕТ АУДИТУ, ЙОГО СФЕРА ДІЇ В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ
Модель оцінки дохідності капітальних активів (САРМ)
Посередницькі операції комерційних банків на фондовому ринку
Оцінка ймовірності та здійснюваності інвестиційного проекту


Категорія: Енциклопедія блефу | Додав: koljan (18.01.2012)
Переглядів: 450 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП