ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Психологія » Енциклопедія блефу

ЗАБЛУЖДЕНИЕ И ИМИДЖ В СМИ
Газета или телевизионная передача может создать себе определенный имидж (например, имидж независимой, бесстрашной, народной и т.п. газеты). В действительности это лишь умелое манипулирование, избирательное представление материалов, так что в итоге может оказаться, что голоса народа там и не слышно, хотя народ его почему-то "слышит". Такая газета передает голос народа по принципу "сломанный телефон".

Ви переглядаєте статтю (реферат): «ЗАБЛУЖДЕНИЕ И ИМИДЖ В СМИ» з дисципліни «Енциклопедія блефу»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Планування аудиту нематеріальних активів
СУЧАСНИЙ КЕЙНСІАНСЬКО-НЕОКЛАСИЧНИЙ СИНТЕЗ У ТЕОРІЇ ГРОШЕЙ
Аудит формування фінансових результатів
Аудит обліку витрат на закладання і вирощування багаторічних наса...
Планування діяльності аудиторських фірм


Категорія: Енциклопедія блефу | Додав: koljan (18.01.2012)
Переглядів: 529 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП