ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Економічні теми » Методика викладання економіки

Ігри-змагання
«Оціни рішення». У грі бере участь група, яка об’єднується у дві команди. За раніше вивченою темою студентам однієї із ко-манд пропонують для аналізу невелику виробничу ситуацію. До-датково членам команди вручають картки, що містять одне-два запитання і спрямовані на висвітлення різних аспектів проблеми, сформульованої у ситуації. Картки-завдання мають на меті забез-печити комплексний розгляд змісту ситуації. Студенти з ураху-ванням своїх інтересів і знань можуть розподілити ці картки між собою за власним вибором. Кожен член команди готує відповіді на запитання з картки. Підготувавши відповіді, команда прово-дить колективне обговорення їх, під час якого аналізують запро-поновану ситуацію.
Іншу ситуацію аналогічним чином аналізує інша команда. Рі-шення, запропоновані командами, обговорює група експертів, що складається зі студентів на чолі з викладачем. Якість рішень оці-нюють у балах.
«Захист теми». Група об’єднується у дві команди. За допо-могою викладача студенти однієї команди готують три-чотири проблемні питання, невеликі ситуації з вивченої теми для іншої команди. Гра складається з питань і відповідей. Питання ставлять студенти, обрані командою. У відповідях беруть участь всі члени іншої команди, заробляють бали для своєї команди. Якщо відпо-відь здається членам іншої команди непереконливою, вони мо-жуть її заперечувати, але за заперечування правильної відповіді присуджують штрафне очко. Виграє команда, що набрала більшу кількість балів. Суддівство здійснює суддівська колегія, що скла-дається з кількох студентів і викладача. Цей варіант ігрового на-вчання можна використовувати для контролю знань.
«На індивідуального переможця». Дошку поділяють на три частини, до кожної з них виходить студент. За кілька хвилин по-трібно написати відомі формули, заповнити таблиці, скласти схему з визначеної економічної теми тощо. Виграє той, хто швидше і правильніше виконає роботу. На дошці пишуть економічні тер-міни, головні для досліджуваної теми. Представники кожної ко-манди по черзі дають їм визначення. Виграє команда, яка припу-стилася менше помилок і набрала більше балів. За правильне повне визначення — 5 балів, за правильне неповне — 4 бала, част-ково правильне — 3 бала, неправильне — 2 бала, відсутність від-повіді — 0 балів.
«Реклама». Перед парою студентів із різних команд став-лять товар, і кожен робить йому рекламу, характеризує якість цього товару. Експертна група за п’ятибальною шкалою оці-нює відповіді й нараховує бали. Виграє команда, що набрала більше балів.
«Змагання». Беруть участь дві команди, яким ставлять одну загальну проблему. Кожна з команд одержує пачку (конверт) з однаковим набором мікроситуацій і допоміжних запитань учас-никам гри. Запитання спрямовують студентів на аналіз певних аспектів мікроситуацій і водночас на аналіз загальної проблеми. Завдання виконуються самостійно кожним членом команди. Під-готувавши відповіді, кожна команда готує колективне обгово-рення їх, під час якого висвітлюється проблема. На завершально-му етапі викладач аналізує рішення. Ігрові досягнення команд фіксують у балах, докладно коментують.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Ігри-змагання» з дисципліни «Методика викладання економіки»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Поділ іменників на відміни
Аудит вартості об’єктів і законності витрат, пов’язаних з капітал...
Мотивація інвестиційної діяльності
Особливості вживання деяких відмінкових закінчень іменників
Аудит орендованих необоротних активів


Категорія: Методика викладання економіки | Додав: koljan (28.10.2011)
Переглядів: 967 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП