Фахівці виокремлюють такі основні етапи (стадії) створення ділової гри: 1. Визначення об’єкта імітації та загального кола проблем, які треба розв’язати під час ділової гри. 2. Визначення типу ділової гри: навчальна, дослідницька, ви-робнича, будівнича тощо. 3. Конкретизація мети ділової гри, тобто визначення складу й характеру очікуваних результатів. 4. Виявлення й аналіз структури виробничо-господарських та управлінських зв’язків об’єкта, що моделюється у грі. 5. Визначення ресурсів, необхідних для ділової гри, призна-чення їх розпорядників. 6. Ретельне й детальне вивчення функцій, які виконують ви-значені ігрові ланки, відбір тих із них, що відображають основні боки функціонування об’єкта моделювання. 7. Визначення сфери прийняття рішень або їх переліку, які можуть приймати під час гри її учасники. 8. Визначення кількісних параметрів і зв’язків між чинниками, які треба відобразити в процесі гри. 9. Формування числового масиву, що характеризує вимірюва-ність основних параметрів. 10. Визначення можливих зовнішніх впливів на учасників гри (додаткові позапланові завдання тощо). 11. Формування блок-схеми гри. 12. Завершення складання всіх форм документів, якими ко-ристуватимуться учасники в процесі гри, оформлення вихід-них даних, таблиць, графіків, формування облікової документації гри. 13. Формування системи штрафів та заохочень ігрового харак-теру. 14. Визначення блоків гри, що підлягають формалізації, прове-дення необхідної роботи з математичного обчислення їх включно із розробленням програм для розрахунків на ЕОМ. 15. Узгодження всіх етапів гри. 16. Демонстрація (генеральна репетиція) виправленого й уточ-неного варіанта ділової гри. Визначення кола спеціалістів, які не були пов’язані з конструюванням гри й не брали жодної участі в її створенні.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Етапи створення ділової гри» з дисципліни «Методика викладання економіки»