Кейс-метод (метод конкретних ситуацій) як провідний метод формування професійних умінь викладача (керівника, менеджера)
За сучасних умов вимоги до фахівців з боку роботодавців не обмежуються вимогами до високого рівня кваліфікації. Вису-ваються також вимоги: вміння мотивувати самого себе; працю-вати в команді; уважно спостерігати, відбирати, відкидаючи зайве, важливу для аналізу інформацію; вміння визначати про-блему й аналізувати альтернативні варіанти її розв’язання; вміння зосереджуватися й приймати правильні рішення за стре-сових умов тощо. З огляду на це засвоєння пропонованої теми стає актуаль-ним, оскільки передбачає вивчення кейс-методу, в разі засто-сування якого студенти переходять від вивчення теоретичних знань до застосування їх на практиці; вчаться працювати в групі, приймати особисті рішення, дискутувати. До того ж во-ни опановують методику роботи з кейс-методом із позиції ви-кладача на всіх етапах його застосування: починаючи з розробки кейсу, вибору конкретної ситуації і аж до проблем оцінювання знань.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Кейс-метод (метод конкретних ситуацій) як провідний метод формування професійних умінь викладача (керівника, менеджера)» з дисципліни «Методика викладання економіки»