1) Надати можливість слухачам самостійно утворити «малі групи» як «групи психологічного комфорту» (не більше 6 осіб). 2) Чітко зорієнтувати на результат, якого треба досягти. 3) Не визначати презентувальника на початку обговорення (або дотримуватися черговості всіх учасників). 4) Оцінювання результатів обговорення в малій групі здійс-нюють для всіх її учасників на основі виступу презентувальника, завдяки чому стимулюється активність усіх членів групи під час відпрацювання найякіснішого варіанта його виступу. 5) Стимулювати унаочнення пропозицій малих груп. 6) Часові межі проміжного обговорення краще обрати стислі, адже за потреби його можна подовжити. 7) Розподіл ролей-функцій у малій групі: ― «ведучий» — залучає до обговорення всіх членів групи; ― «аналітик» — піддає сумнівам висловлені ідеї; ― «протоколіст» — фіксує все, що стосується розв’язання проблем (як правило, презентує рішення); ― «спостерігач» — оцінює участь кожного члена групи на підставі наданих викладачем критеріїв.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Поради щодо організації проміжних (малих) груп» з дисципліни «Методика викладання економіки»