1. Постановка проблеми, ознайомлення з нею аудиторії (здійс-нює викладач). 2. Викладач об’єднує учасників у підгрупи. Як правило, вони розташовуються за колом. 3. У кожній групі обирають представника, який презентувати-ме позицію групи. 4. Групам дають час для обговорення проблем і вироблення загальної точки зору. 5. Викладач пропонує презентувальникам зібратися в центрі аудиторії, щоб висловити й відстояти позицію групи. Решта, не має права висловлюватись, однак дозволяється передавати запис-ки представникам груп. 6. Презентувальники для консультацій можуть брати тайм-аут. 7. «Акваріумне» обговорення завершується або в разі досяген-ня рішення, або вичерпання часу. Переваги методу: 1) зроблено акцент на процес подання точки зору та її аргумен-тацію; 2) залучено всіх слухачі на рівні проміжного обговорення; 3) увага концентрується лише на основних версіях, озвучува-них презентувальниками; 4) розвиваються комунікативні здібності; 5) впроваджується індивідуальний підхід під час навчання.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Характеристика «техніки акваріуму»» з дисципліни «Методика викладання економіки»