ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Економічні теми » Методика викладання економіки

Педагогічні умови організації СРС з економічних дисциплін (за Л. Л. Головко)
Ш Застосування адекватних організаційно-методичних заходів для СРС.
Ш Оптимальне поєднання різних форм організації навчальної, наукової та практичної (виробничої) діяльності студентів.
Ш Індивідуалізація й диференціація завдань для здійснення СРС.
Ш Варіативність способів організації СРС.
Ш Створення сприятливого психологічного мікроклімату для взаємодії суб’єктів навчання.
Ш Здійснення диференційованого підходу до організації конт-ролю успішності навчання студентів.
Таблиця 1
СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ САМОСТІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
СТУДЕНТІВ З ЕКОНОМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН
Види діяльності (компоненти) Зміст Способи реалізації
Когнітивна (навча-льно-пізнавальна) Характеризується реалізацією принципу послідовної складно-сті дій: «Знати — розуміти — застосовувати». Відображає знання понять, правил, способів дій. Передбачає вміння назвати, пояснити, виявити, проаналізу-вати, оцінити, застосувати, розв’язати проблему тощо Відшукати потріб-ну літературу, ви-конати і пояснити завдання
Закінчення табл. 1
Види діяльності (компоненти) Зміст Способи реалізації
Афективна (емо-ційно-ціннісна) Відображає рівень інтерналіза-ції особистісного сприйняття студентом певних явищ, об’єктів і процесів. Характеризуєть-ся емоційною насиченістю реакцій, переконаністю у своїх міркуваннях, вмінням відповід-но реагувати на ситуацію, вра-ховувати систему цінностей, контролювати емоції та цілесп-рямовано їх використовувати. Визначає емоційне ставлення до предмета, зацікавленість і задоволеність, ціннісні орієн-тири у певному виді діяльності Спрямованість на набуття нових знань, вміння довести свою думку, переконати інших, комуніка-бельність
Психомоторна (пе-ретворювальна) Характеризується сформованіс-тю вмінь і навичок самостійно працювати, вибудовувати лінію поведінки залежно від реальних обставин, виконувати практич-ні дії з конкретними предмета-ми, які можна перевірити, ви-являти ініціативу і творчість. Використовувати ТЗН, калькулятор, комп’ютерні при-кладні програми, оргтехніку, складати відповідні документи, керувати практичною або на-вчальною роботою групи

Таблиця 2
РІВНІ ОРГАНІЗАЦІЇ СРС З ЕКОНОМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН
Характер діяльності Рівні складності, види СРС Основний час проведення
Навчально-пізнавальна Завдання-діїСРС-1 Аудиторна:Обов’язкова
СРС-2 Аудиторна і поза-аудиторна:Добровільна
Виробничо-професійна СРС-3 Позааудиторна:Бажана
Завдання-продукти
Організація й оцінювання діяльності 1—2-го рівнів потребує значної участі викладача. Тому велику її частку відводять на ро-боту в аудиторії. Здебільшого це індивідуальна або парна робота. За характером це репродуктивна діяльність: підібрати першодже-рела, виконати реферування, порівняти, виконати вправи, розв’язати задачі.
В організації та виконанні роботи 3-го рівня головну роль віді-грає сам студент. В основі — це «тиха» позааудиторна робота. По-ряд із індивідуальними завданнями важливе місце посідають колек-тивні проекти, завдання виробничого характеру: проаналізувати конкретну ситуацію, виявити проблему, визначити її ознаки і характеристики, запропонувати й обґрунтувати шляхи її розв’язання тощо.
Загальною тенденцією в організації СРС з економічних дис-циплін можемо вважати таку: мірою зростання рівня складності самостійної роботи зменшується частка її аудиторної реалізації, індивідуального і репродуктивного характеру, що передбачає ви-конання завдання-дії. І навпаки, зростає частка позааудиторної роботи виробничого характеру, що потребує об’єднання учасни-ків у команди і здійснення дослідження конкретної проблемної ситуації. Власне, в останньому випадку найповніше реалізуються цілі навчання з економічних дисциплін (когнітивні, афективні, психомоторні) і формується самостійність як професійна риса майбутнього економіста.
Таблиця 3
ВИМОГИ ДО ЗАВДАНЬ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ
Основні вимоги Їх сутність
1. Професійна результативність Формулювання завдання, яке має гарантувати форму-вання принаймні одного професійного вміння у тер-мінах і поняттях майбутньої спеціальності студента
2. Продуктивність Передбачає отримання квазіпрофесійного продукту навчальної самостійної праці студента після завер-шення всіх дій із розв’язання цього завдання
3. Конструктивність Наявність визначеної структури завдання-задачі (ме-та, вихідні дані, умови, що їх пов’язують)
4. Когнітивність Перевага розумових дій над психомоторикою в про-цесі розв’язання завдання
5. Самостійність Переважна кількість дій студента має бути самостій-ною, що забезпечується переліком вихідних даних, умовами задачі та необхідністю отримання різномані-тних квазіпрофесійних продуктів. Кожен елемент за-вдання-задачі має спонукати студента самому прийн-яти рішення, самому порівнювати умови, самому здійснювати необхідний інформаційний пошук тощо

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Педагогічні умови організації СРС з економічних дисциплін (за Л. Л. Головко)» з дисципліни «Методика викладання економіки»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: ФОРМИ, ВИДИ ТА ФУНКЦІЇ КРЕДИТУ
Аудит товарів
СУЧАСНІ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ЯКОСТІ
Аудит резервного капіталу
Слово і його ознаки


Категорія: Методика викладання економіки | Додав: koljan (28.10.2011)
Переглядів: 794 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП