Завдяки відповідям на запитання слухачів Ви можете задоволь-няти їхні специфічні інтереси. Якщо Вам поставили запитання, не кваптеся з відповіддю. За-чекайте і запитайте себе: ― Чи зрозумів я запитання — якщо ні, попросіть повторити його. ― Чи зрозуміла група запитання — корисно, якщо Ви пере-фразуєте його. ― Чому слухачі запитують — прагнуть отримати інформацію або сперечатися? ― Як далеко я можу зайти у своїй відповіді, щоб принести ко-ристь групі (можливо, не всім це треба знати) й при цьому не ви-трачати багато часу на одного слухача й не відхилитися від теми? ― Чи можу я переадресувати запитання групі й таким чином одержати допомогу та підвищити інтерес? Якщо Ви користуєтеся цим методом, дайте слухачам час об-міркувати запитання, не поспішайте відповідати самі або продов-жувати лекцію. Цей перелік може видатися Вам великим, але якщо Ви трохи повправляєтеся, це займатиме секунди й не затримуватиме Вас. Завдання ― У цьому завданні треба визначити правильну відповідь. Якщо Вам поставили запитання, на яке Ви не знаєте відповіді, Ви будете: а) відвертати увагу суперечкою? б) звертатися до решти слухачів за допомогою? в) зізнаєтеся, що не знаєте відповіді, і запропонуєте дати її пізніше? г) подякуєте тому, хто запитує, і продовжите роботу? д) дасте приблизну відповідь?
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Як працювати із запитаннями слухачів» з дисципліни «Методика викладання економіки»