ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Логістика транспортні перевезення » Логістика

СУТНІСТЬ ТА ВИДИ ПОСЛУГ
Послуга, з точки зору американського вченого Ф. Котлера, це захід або користь, котрі один може пропонувати ін-
шому і котрі в основному невідчутні. Надання послуги може
бути, а може і не бути пов’язане з товаром в матеріальному
вигляді.
Оскільки послуга має споживчу вартість, вона носить товарний характер, тобто може бути реалізована споживачам як своєрідний товар, що її порівнює з матеріальним товаром. Сама сутність ло-гістики в наданні споживачам матеріальних потоків різних видів послуг. В умовах ринкової конкуренції це дуже часто є виріша-льним моментом отримання ринкових переваг і найбільшої част-ки ринку.
Удосконалення логістичного сервісу має здійснюватись упро-довж усього логістичного ланцюжка. Основними видами послуг можна вважати послуги передпродажного характеру, логістичні послуги в процесі реалізації товару, логістичні послуги післяпро-дажного характеру.
Різновидів послуг дуже багато, однак усі вони носять систем-ний характер (рис. 58).
Організація ефективного логістичного обслуговування перед-бачає вирішення питань, пов’язаних з технологією та організа-ційною структурою обслуговування, визначенням оптимальної сфери і цілеспрямованого рівня обслуговування. Формуючи си-стему логістичного обслуговування, необхідно всебічно враху-вати постійно діючі фактори, відповідно до котрих перед замов-ником завжди стоїть вибір: виконувати самостійно або купувати. Цей вибір визначає не тільки характер і рівень логістичного обслуговування в кожному окремому разі, а й ефе-ктивність логістичної системи в цілому.

Рис. 58. Види транспортних експедиційних послуг
В сучасних вимогах на ринку логістичних послуг можна поба-чити тенденції зростання вимог споживачів по відношенню до їх комплексності і якості. Основними параметрами якості логістич-ного обслуговування споживачів вважають:
1) час обробки замовлень (час від отримання замовлення по-стачальником до доставки товару замовнику);
2) гарантовану доставку за будь-яких умов;
3) наявність товару на складі і його відвантаження за першою вимогою споживача;
4) максимальну відповідність виконаних замовлень вимогам споживача;
5) наявність необхідних потужностей для виконання достро-кових замовлень;
6) об’єктивність цін на логістичні послуги;
7) наявність інформаційних систем про рівень, структуру ви-трат на логістичне обслуговування;
8) зручність розміщення замовлень у логістичній системі;
9) ступінь доступності виконання замовлення в діючій логіс-тичній системі;
10) наявність в логістичній системі можливості надання по-стійним клієнтам товарних кредитів;
11) високий рівень технології вантажопереробки і якості упа-ковки товару.
Треба пам’ятати, що споживач, якому надаються логістичні послуги, є часткою системи, а не тільки її ціллю.
При обранні оптимального варіанта обслуговування спожива-чі використовують, як правило, найпростішу матричну модель, де по вертикалі розміщують дані про логістичні послуги з поста-чання продукції, а по горизонталі вказують дані про комплекс-ність і якість логістичних послуг.
Перетин рядків і стовпців визначається вартістю послуг і ви-тратами, котрі можна нанести в тому чи іншому разі. Це дає змо-гу споживачу обрати необхідний варіант логістичного сервісу.
Виробничі послуги, як правило, надають підприємствам у сфері матеріально-технічного постачання. Ці послуги пов’язані з переходом виробничого асортименту продукції у споживчий комплекс з надання послуг. Це дає змогу концентрувати у сфері матеріально-технічного постачання прогресивне обладнання з розширенням при цьому можливостей надання послуг, пов’язаних з обробкою продукції, заготівельними операціями у виробництві. А оскільки технологічні операції у заготівельному виробництві промислових підприємств ідентичні характеру пропонованих у центрах послуг, робіт з надання асортименту продукції спожив-чого виду, то концентрування заготівельних і підготовчих опера-цій уможливлює економію значної частини продукції за рахунок ефективного використання обладнання посередника.
До виробничих послуг можна віднести такі, як порізка скла, лі-нолеуму, рубка металу та розкрій листової сталі; різні види розфа-сування, приведення в товарний вигляд і обробка некондиційної продукції, оновлення споживчої якості продукції, котра вже була у вжитку. Це також може бути виготовлення виробів з відходів виро-бництва і некондиційних матеріалів. Важливе значення має підгото-вка хімічної продукції до виробничого споживання (розфасовка, розлив, складання суміші, підготовка колерів та ін.). Види виробни-чих послуг різноманітні. Вони можуть бути надані організаціями-посередниками. Однак їх не можна віднести до логістичних послуг.
Інформаційно-посередницькі послуги останніми роками дуже поширені. Зростає потреба в інформації про наявність на ринках нових видів продукції, її характеристику; нові технології, нових виробників і споживачів. Попитом користується інформація про обсяг виробництва та споживання тих чи інших матеріалах та си-ровини, отримання відомостей про постачальників продукції, її техніко-економічні характеристики, обсяг виробництва продук-ції, котра не має збуту. До таких послуг можна віднести також розробку бюлетенів з реалізації продукції, отримання рекоменда-цій і відомостей про можливу заміну одних видів продукції на іншу з близькими технічними характеристиками, а також різні види консалтингових послуг.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «СУТНІСТЬ ТА ВИДИ ПОСЛУГ» з дисципліни «Логістика»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Наголос
Визначення життєвого циклу проекту
Синоніми (ідеографічні, стилістичні, контекстуальні, перифраза, е...
Іменник
Аудит реалізації доходів і витрат діяльності та формування фінанс...


Категорія: Логістика | Додав: koljan (27.10.2011)
Переглядів: 1729 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП