У багатьох випадках найскладнішим етапом будь-якої оцінки РR - роботи є досягнення взаєморозуміння між керівництвом клієнта і радником стосовно: природи, обсягу та змісту функції РR; техніки, етики та стандартів консульту- вання; методів використання та оцінки послуг консультанта. Найчастіше тут виникають такі проблеми: 1.Клієнт неправильно розуміє зміст РR - професії. Наприклад: хоче використати рекламний тиск на газети, щоб ті друкували позитивні статті про його організа- цію; вважає, що кожний прес - реліз має дослівно друкуватися кожною газетою, до якої був надісланий; вважає, що думка керівництва має нав'язуватися спів- робітникам, і єдиним показником успіху є те, наскільки вони її дотримуються; прагне приховати деякі факти від громадськості, а потім звинувачує консульта- нта, коли вихолощена стаття не сприймається. 2.Клієнт вузько розуміє РR Він може погодитися, що консультант виконує фун- кції пабліситі, але забуває звертатися до нього з проблемних питань, з питань зв'язків із службовцями, акціонерами та інших, що прямо стосуються сфери РR. 3.Клієнт може обмежити участь консультанта в роботі, що є складовою його функції. Він може попросити консультанта написати переднє слово президента фірми для річного звіту, але відмовити йому в розробленні плану звіту або у його розповсюдженні. 4.Найчастіше клієнт схильний до недооцінки результаті РR - роботи. Він може звернути увагу на кліпінг газетних матеріалів і не помітити невловимих пози- тивних зрушень у поліпшенні психологічного клімату, запобіганні певним про- блемам, скаргам клієнтів тощо. Такого ґатунку проблеми консультант повинен долати за допомогою про- світи клієнта. Клієнтові, своєю чергою, потрібно мати мудрість у своїх взаєми- нах із консультантом.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Просвіта клієнта» з дисципліни «Комунікаційна політика в діяльності державного службовця»