Оскільки на радника покладається розв'язання широкого кола стратегічних питань, він має бути особою з досвідом роботи у різних царинах діяльності. Щоб обслуговувати клієнта, він повинен мати принаймні такі якості: • розважливість; • здатність чітко та логічно мислити; • здатність ясно висловлюватися в усній і письмовій формі; • уміння розробляти масштабні плани, схоплювати суть справи та виходити за межі буденного; • управлінські здібності, щоб керувати масштабними операціями, які містять багато деталей та абстрактних елементів; • хист продавця — розуміння того, як подати ідею, товар або справу; • об'єктивність — уміння триматися на міцному грунті фактів, бути здатним оцінити будь - яку ситуацію з позицій сторонньої людини; • широта кругозору — неупередженість навіть тоді, коли майже всі факти під- штовхують до одного висновку; • скромність — здатність визнавати свою неправоту; • принциповість — готовність втратити клієнта, якщо продовження співпраці з ним суперечить особистим переконанням і баченням; • здатність рівною мірою приділяти увагу як деталям, так і масштабним питан- ням; • інтерес до людей, їхніх думок і мотивації до праці; • жива уява, грунтована на здоровому глузді. Професійний РR - радник у більшості випадків відіграє провідну роль у ро- боті фірми клієнта. Він має бути людиною бізнесу, розумітися на питаннях рен- ти, кадрів, оподаткування тощо. В іншому разі, він не зможе ефективно служи- ти клієнтові.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Кваліфікація радника» з дисципліни «Комунікаційна політика в діяльності державного службовця»