ВИВЧЕННЯ НАЯВНОЇ САНАЦІЙНОЇ КОНЦЕПЦІЇ ТА ЗБІР НЕОБХІДНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Перший етап санаційного аудиту — загальне ознайомлення з наявною в підприємства санаційною концепцією та планом фі-нансового оздоровлення. Окрім цього збирається та система- тизується інформація, використовувана у процесі санаційного аудиту. Аудитор для виконання своїх завдань з оцінювання санаційної спроможності суб’єкта господарювання дістає доступ до всієї комерційної інформації про нього. Перш ніж починати санаційний аудит, аудитор має взяти в ке-рівника підприємства пояснювальну записку до плану санації, що підлягає експертизі. Записка підтверджує повноту й достовір-ність плану, а також фактичного матеріалу, на якому він базуєть-ся, і водночас визначає повноваження аудитора. Ця записка може мати такий вигляд. Пояснювальна записка до плану санації Ця записка, подана аудитору, котрий проводить санаційний аудит підприємства «ХХХ», підтверджує, що я як керівник під-приємства засвідчую таке. 1. Уся документальна інформація, дані оперативного бухгалтерсько-го обліку та звітності, інші докази, що потрібні для проведення сана-ційного аудиту і були Вами замовлені, у повному обсязі надані у Ваше розпорядження. Окрім цього, усі додаткові матеріали та обставини, які, на нашу думку, стосуються плану санації, достовірність якого пе-ревіряється, будуть Вам надані. 2. Під час розробки плану санації були враховані всі основні дані щодо фінансово-господарської діяльності підприємства, зокрема ін-формація про фінансовий стан, економіко-правові відносини (у тому числі дані про характер фінансових відносин із власниками та заснов-никами підприємства), дані про стан боргових відносин із кредито-рами та інші виробничі й ринкові фактори, що стосуються підпри-ємства. 3. Усі особи, економічних інтересів яких стосуються або можуть стосуватися обставини й заходи, передбачені планом санації, дістали своєчасне і повне повідомлення про це. 4. Договори та контракти, предмет яких, строки виконання чи інші умови мають (або можуть мати) значення для оцінювання економічно-го стану підприємства, надаються у Ваше розпорядження. 5. Усі спірні моменти, у тому числі арбітражного характеру, врахо-вані при розробці плану санації. 6. Вам надається доступ до всіх приміщень, а також до всіх докуме-нтів, бухгалтерських книг та інших джерел інформації, необхідних для оцінювання плану санації. 7. Для інформаційного сприяння здійсненню санаційного аудиту за моїм наказом у розпорядження аудитора переходять такі співробіт-ники … . Вони зобов’язані забезпечувати аудитора необхідним довідко-вим матеріалом та іншою інформацією про підприємство.
Зауважимо, що процес збирання та систематизації даних щодо стратегічного стану підприємства є набагато складнішим, ніж збирання інформації щодо його актуального стану. Відбиті в санаційній концепції вихідні дані про оперативний (фактичний) та стратегічний стан підприємства оцінюються у процесі поглибленого аналізу його фінансово-господарського ста-ну. При цьому послідовно вирішуються такі завдання: 1) аналізується виробничо-господарська діяльність; 2) аналізується фінансовий стан підприємства; 3) досліджується ситуація, в якій перебуває підприємство на ринку факторів виробництва та збуту готової продукції.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «ВИВЧЕННЯ НАЯВНОЇ САНАЦІЙНОЇ КОНЦЕПЦІЇ ТА ЗБІР НЕОБХІДНОЇ ІНФОРМАЦІЇ» з дисципліни «Фінансова санація та банкрутство підприємств»