ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Комунікаційна політика в діяльності державного службовця

Зв’язки з громадськістю (ПР) як фактор державної політики
Сьогодні органам державної влади й управління з метою оптимізації своєї
діяльності необхідна підтримка громадськості, ефективний зворотний зв'язок
між державою та суспільством. У межах вирішення цього генерального за-
вдання особливої актуальності набуває використання засобів, методів, прийо-
мів та процедур інноваційної для України соціально - культурної технології
"паблік рілейшнз" - зв'язки з громадськістю, - спрямованих на забезпечення ді-
алогових відносин між державою та її громадянами, урахування та цілеспрямо-
ване формування громадської думки, стимулювання громадянської активності,
підвищення авторитету та довіри до органів державної влади й управління. Ак-
туалізація комунікативного аспекту становить важливий напрям підвищення
ефективності державного управління.
Слід визнати, що в Україні продовжує залишатися невирішеною проблема
підготовки спеціалістів - професіоналів у сфері "паблік рілейшнз" (ПР) в орга-
нах державного управління, відсутні повноцінні навчальні програми та підруч-
ники, в яких би глибоко висвітлювались концептуально - категоріальні і техно-
логічні основи ПР як важливої теоретико - прикладної складової процесу дер-
жавного управління.
На Заході ПР - це розвинута науково - прикладна дисципліна. Фаховою
діяльністю там займаються вже декілька десятиліть, тому що наука і мистецтво
встановлення контактів і підтримка добрих стосунків з громадськістю набува-
ють сенсу лише в умовах демократичного суспільства. Аналізуючи й узагаль-
нюючи світовий досвід у сфері теорії та практики ПР необхідно звернутися до
американського досвіду як найбільш інституціонально розвинутого в цій галузі.
Вагомий внесок в розвиток теорії і практики ПР і реклами в США внесли: Е.
Бернайз, Д. Грюніг, Р. Харлоу, С. Катліб, А. Сентер, Г. Брум, Д. Доті, Дж. Бер-
гер, Л. Кортленд, І. Сендідж, В. Фрайбургер, К. Ротцол, Дж. Бернет, С. Маріар-
ті, Ф. Котлер, Е. МакКарті й іншi.
Серед американських спеціалістів немає спільної думки у теоретичному
визначенні ПР - діяльності, що свідчить про важливість дослідження цієї про-
блематики. Необхідно визнати, що західні посібники, які з’явились на нашому
ринку, були написані понад 10 років тому і базуються на досвіді, який не зав-
жди є актуальим до застосування в нашій дійсності. Проте вивчення сучасного
західного досвіду відіграє, в певній мірі, позитивну роль при використанні з за-
хідного інструментарію всього того, що має загальнонаукове значення.
Слід зазначити, що в СНД тільки з середини 90- х років з’являються ро-
боти, в яких в тому чи іншому аспекті торкаються проблем нової прикладної
дисципліни паблік рілейшнз, яка виявилася в фокусі відразу багатьох наук: со-
ціології, психології, культурології, політології, теорії комунікації, теорії та істо-
рії державного управління, менеджменту, маркетингу та реклами. Нечисельні
українські і російські дослідження, що присвячені проблемам нової прикладної
комунікативної технології ПР, являють собою або критико - інтерпретуючі ро-
боти зарубіжного досвіду в сфері ПР і реклами (В. Королько, В. Музикант, В.
Блажнов, І. Альошина, В. Бугрим, В. Моісеєв, Є. Ромат та ін.), або розглядають
сферу діяльності ПР як експериментально - прикладний аспект масової комуні-
кації (В. Конецька, І. Вікентьєв та ін.), або висвітлюють роль і місце ПР в орга-
нізації комерційної діяльності (І. Синяєва, І. Яковлєв, О. Яновський та ін.), або
виділяється напрямок, пов’язаний з питаннями формування політичного імі-
джу і технологіями проведення політичних кампаній методами і засобами ПР
- діяльності (В. Бебик, Г. Почепцов, С. Файер, О. Феофанов та ін.), або висвіт-
люється діяльність по зв'язках з громадськістю у правоохоронних органах вла-
ди (В. Годованець, В. Серьогін та ін.), або зв’язки з громадськістю розгляда-
ються в системі функцій (допоміжних) в сфері державного управління (В. Ма-
линовський, К. Мельникова, С. Рязанова, М. Свірін та ін.).
Зв'язки з громадськістю - це наука і мистецтво управління процесом ко-
мунікації між організацією та її цільовими групами громадськості з метою
формування громадської думки в бажаному для організації напрямку за під-
тримки засобів масової комунікації.
Аналіз соціально - психологічних особливостей зв'язків з громадськістю
в управлінні суспільними процесами дав підстави розглядати їх як свідомий,
плановий і довготерміновий вплив на створення відповідного зовнішнього та
внутрішнього соціально – політико - психологічного середовища, яке б сприяло
позитивному іміджу суб'єкта управління та за посередництвом інформаційної
системи та зворотного зв'язку від оточення повинно привести до появи пози-
тивного настрою та довіри цього оточення до політики суб'єкта управління.
Зв'язки з громадськістю є новою для України формою оптимізації функ-
ціонування механізму державного управління, адекватною принципам сучасно-
го рівня демократії. Багатопланова діяльність ПР, що містить комплекс функ-цій: аналітично - прогностична, інформаційно - комунікативна, організаційно -
технологічна, консультативно - методична, спрямована на забезпечення дво-
стороннього характеру зв'язків суб'єкта управління (органа державної влади) та
громадськості. Така модель комунікації як система управління передає важливу
ідею демократичного суспільства. Тільки за наявності розвинених та ефектив-
них механізмів соціального зворотного зв'язку та їх пріоритетів можна говори-
ти про становлення громадянського суспільства в Україні.
Основними завданнями реалізації функції зв'язків з громадськістю органів
державної влади є: інформування; звітування та консультування.
Розкриємо зміст цих завдань більш докладно.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Зв’язки з громадськістю (ПР) як фактор державної політики» з дисципліни «Комунікаційна політика в діяльності державного службовця»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Аудит витрат на виробництво продукції тваринництва
Аудит формування фінансових результатів
Класифікація банківських кредитів
Задача о двух яйцах
Інвестиційний ринок та його інфраструктура


Категорія: Комунікаційна політика в діяльності державного службовця | Додав: koljan (02.10.2011)
Переглядів: 1764 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП