ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Комунікаційна політика в діяльності державного службовця

Автоматизація документообігу в органах державного управління
маційного забезпечення державного управління може зіткнутись з бар'єрами
мотиваційно - ціннісного та освітньо - соціального характеру, що викликає не-
обхідність подальших досліджень.
Розвиток інформаційно - комунікаційних технологій, втілення його елемен-
тів у всі сфери суспільства, створення принципово нових форм управління та
покращання вже існуючих належать до загальносвітових тенденцій. Україна не
стоїть осторонь цих процесів і активно долучилась до створення інформацій-
ного суспільства, в якому провідну роль відіграють не показники розвитку ін-
дустріального суспільства, а інформація. Наша країна вже робить окремі кроки
на цьому шляху: прийнято низку законодавчих актів щодо інформатизації,
створюються окремі ланки системи електронного урядування, стрімко розвива-
ється мережа Інтернет.

11. 2. Автоматизація документообігу в органах державного управління
Однією з складових частин широкого впровадження інформаційних техно-
логій є приведення діяльності органів деpжавної влади у відповідність з потре-
бами інформаційної доби. Серед ключових аспектів загальної інформатизації
органи, державного управління є створення системи e - goverment або електро-
нного урядування", яка вбирає впровадження автоматизованих систем (АС)
широкого спектру призначення створення веб - представництв органів держав-
ної влади в Інтернеті поліпшення взаємодії органів державної влади та грома-
дян
Робота з документами (діловодство) - це важлива складова частина проце-
сів управління і прийняття управлінських рішень. Правильна її організація істо-
тно впливає на оперативність, економічність і надійність функціонування уста-
нови, на культуру праці управлінського персоналу
Найскладнішою частиною діловодства для впровадження АС є документо-
обіг, під час чого виникає питання щодо визначення основних етапів автомати-
зації документообігу в державних установах, починаючи від рівня цілковитої
відсутності АС до процесу впровадження електронного документообігу як
найвищої форми автоматизованого документообігу
Основні проблеми розвитку та впровадження електронного документообігу
розглядали сучасні науковці в різних аспектах: С. Кулешов досліджує функції
електронного документа у системі електронного документообігу, Ю. Мєшков
розглядає міжнародний досвід впровадження елект ронного документообігу, П.
Марченко аналізує проблеми зберігання електронних документів тощо
Поступовість впровадження електронного документообігу, на думку С. Ду-
бової, має бути ось такою -
І етап (початковий) - впровадження автоматизованої системи документообігу
(АСД)
В АСД функціонують первинні елементи аналітико - синтетичного опрацю-
вання документа, що знаходять вираження у створенні електронної реєстрацій-
ної картки документа, яка є пошуковим образом документа.
Функціональні можливості АСД не розраховані на збереження та перемі-
щення документів в установі. їхні основні завдання - фіксація етапів прохо-
дження документів та їхнього поточного статусу в спеціальній базі даних що
знаходить відображення у запаленні спеціальної реєстраційної картки докумен-
та. До бази даних входять оригінали документів, а вона відображає лише їхнє
поточне місцезнаходження та статус, в тому числі атрибути контролю виконан-
ня. Крім обліку та пошуку документів в базі даних система повинна генерувати
звіти, що дають змогу отримати відомості про стан виконання документа та ін-
шу загальну інформацію
Автоматизація документного обігу дає можливість:
• підвищити виконавську дисципліну (здійснюється за рахунок покращання ко-
нтролю за виконанням документів, а саме ефективна система повідомлень та
нагадувань дає змогу попереджати усіх посадових осіб про наближення строку
виконання доручення);
• легко скласти повну картину ефективності діяльності як окремих працівників,
так і установи в цілому (за допомогою прикінцевих звітів та журналів);
• формувати індивідуальні маршрути документів і визначити найоптимальні-
ший шлях їхнього руху в установі;
• зменшити час на опрацювання і реєстрацію, а також уникнути помилок, пов'я-
заних із заповненням реквізитів документа (використовуючи автоматичну гене-
рацію номера і поточної дати, використання довідників);
• засобами системи здійснювати миттєвий пошук документів та доручень (за
їхнім змістом або будь - якою комбінацією реквізитів) .
У багатьох державних установах впровадження АСД як елемента електро-
нного документообігу відбувається з порушенням логічної послідовності впро-
вадження.
II етап (розширений) — створення "образу електронного документообігу"
Розширений рівень автоматизації дає змогу додавати до електронної реєст-
раційної картки електронне іконічне зображення документа (сканована копія),
інакше кажучи образ документа", єдиною відмінністю якого від електронного
документа є відсутність електронно - цифрового підпису (що гарантує його ці-
лісність, достовірність і відповідно юридичну силу). Отже, рівень АСД, у якому
функціонує електронний "образ документа", умовно можна назвати "образом
електронного документообігу".
Створення "образу електронного документообігу" відбувається за допомо-
гою сканування документів. Швидке отримання електронної версії документа
за допомогою використання технологій сканування, розпізнання та друку ро-
бить легшим перехід від паперової версії документа до електронної.
НІ етап (розвинений) — електронний документообіг
Електронний документообіг забезпечує циркуляцію електронних докумен-
тів, які є основою нової форми взаємодії держави та суспільства. Однак кожен
документ повинен мати встановлений законодавством набір реквізитів, до яких
належить, зокрема, підпис — елемент, що підтверджує авторство документа.
Функцію підпису в електронному документі виконує електронно - цифровий
підпис.
Закон України "Про електронні документи та електронний документоо-
біг"визначає поняття електронний документ та електронний документообіг.
Електронний документ — документ, інформація в якому зафіксована у ви-
гляді електронних даних, в тому числі його обовязкові реквізити.
Електронний документообіг (обіг електронних документів) — сукупність
процесів створення, опрацювання, відправлення, передавання, одержання, збе-
рігання, використання та знищення електронних документів, що виконується із
застосуванням перевірки цілісності та у разі необхідності з підтвердженням фа-
кту одержання таких документів.
Система електронного документообігу вирішує такі головні завдання: авто-
матизація роботи спеціалістів за визначеним регламентом опрацювання доку-
ментів, пошук та відбір необхідної інформації, розсилання опрацьованих доку-
ментів для подальшого опрацювання; обмін документами між установами, уні-
фікація технологічних процедур проходження, передачі та опрацювання доку-
ментів; збирання, реєстрація, накопичення, опрацювання та аналіз інформації
що надходить до кожного з вузлів, забезпечення постійного зв`язку та обміну
інформацією між вузлами; автоматизація контролю виконання документів на
основі оперативного відображення поточного стану процесів діловодства; ав-
томатизація процесів реєстрації документів, заповнення кодованих реквізитів
реєстраційних карток з використанням класифікаторів і довідників; автомати-
зація збирання даних про результати виконання технологічних процесів, фор-
мування на їхній основі аналітичних і статистичних звітів та довідок; розсилан-
ня, зберігання та використання документів за єдиною нумерацією з початку ро-
ку; відправлення, приймання та опрацювання електронної пошти; оперативний
пошук інформації про документи; наскрізний контроль (група контролю, керів-
ник установи, безпосередній виконавець) за проходженням і виконанням доку-
ментів; ведення системи класифікаторів та довідників; постійне оновлення та
адміністрування головної бази даних; забезпечення надійного зберігання всіх
версій документа та інших інформаційних об'єктів; формалізація технологічних
процесів опрацювання інформації, визначення типових маршрутних технологі-
чних схем для їхнього виконання; підготовка і друкування реєстраційних кар-
ток, журналів реєстрації, реєстрів розсилання, статистичних та аналітичних до-відок
Наведені етапи впровадження електронного документообігу є об'єктивно
зумовленими як розвитком інформаційних систем, так і готовністю державних
установ до їхнього впровадження. Зважаючи на соціально - освітні та психоло-
гічні чинники, вважаємо, що запропонована послідовність впровадження елект-
ронного документообігу попередить нераціональне використання матеріальних
ресурсів установи, пришвидшить адаптацію працівників до роботи в нових
умовах. Як наслідок - зросте ефективність опрацювання документів в установі.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Автоматизація документообігу в органах державного управління» з дисципліни «Комунікаційна політика в діяльності державного службовця»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Синоніми (ідеографічні, стилістичні, контекстуальні, перифраза, е...
Частини мови
Формування і використання резерву для відшко-дування можливих втр...
Звіт про прибутки та збитки
Вибір конфігурації систем комп’ютерної телефонії


Категорія: Комунікаційна політика в діяльності державного службовця | Додав: koljan (02.10.2011)
Переглядів: 1578 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП