ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Комунікаційна політика в діяльності державного службовця

Основні проблеми формування інформаційно - технологічного простору функціонування органів державного управління
Побудова і розвиток інформаційно - технологічного простору діяльності
органу державного управління спричиняють виникнення низки суперечностей,
серед яких і ті, що мають загальний характер, властивий багатьом сферам дія-
льності, і ті, що притаманні саме сфері державного управління, зокрема між:
• масштабом і характером процесів інформатизації суспільства та специфічни-
ми цілями побудови і використання складу і структури технологічної та інфор-
маційної підсистем інформаційно - технологічного простору;
• необхідністю реалізації громадянами конституційного права на доступ до ін-
формації, забезпечення прозорості державного управління, зворотного зв'язку із
громадянами і нерозвиненістю новітніх інформаційних технологій системи
"електронного урядування", в тому числі, систем електронного документообігу,
а також бар'єрами на шляху їхнього впровадження — освітніми, соціальними,
фінансовими тощо.
Подолання виявлених суперечностей потребує, передусім, структурно-
функціонального аналізу інформаційно-ресурсної та комунікативно - техноло-
гічної складових інформаційно - технологічного простору забезпечення діяль-
ності органів державного управління. Необхідно розглянути питання змістового
наповнення кожної із складових. їхнього взаємозв'язку, технологічної та функ-
ціонально - цільової інтеграції з метою їхнього подальшого розвитку і створен-
ня умов щодо реалізації завдань сучасного етапу іпформатизації державного
управління.
Особливістю державного управління в нинішніх умовах є необхідність ком-
плексного застосування сучасних форм і методів інформаційно-
документаційного забезпечення діяльності органів державного управління (за-
конодавчих, виконавчих, судових). Передусім, це застосування новітніх інфор-
маційних технологій для підтримки прийняття рішень з метою забезпечення
ефективного функціонування керованої соціальної системи. При цьому вини-
кають проблеми, пов'язані з:
• адекватністю інформаційного ресурсу влади стану і потребам розвитку сус-
пільства;
• ефективністю використання цього ресурсу державною владою у процесі її фу-
нкціонування.
Отже, необхідна інтеграція інформаційних ресурсів, які генеруються орга-
нами державного управління або відображають результати їхньої діяльності з
Інформаційними технологіями. Останні сприяють ефективному розв'язанню
проблем виконавчої влади як однієї з гілок державного управління в єдиний ін-
формаційний простір діяльності органів державного управління.
Метою формування і розвитку інформаційного простору державного управ-
ління є:
• забезпечення конституційних прав громадян на інформацію;
• підвищення узгодженості рішень, які приймаються органами державної влади;
• підвищення рівня правової свідомості громадян шляхом надання їм вільного
доступу до правових та нормативних документів, які визначають їхні права,
обов'язки і можливості;
• надання можливості контролю з боку громадян і громадських організацій за
діяльністю органів державної влади
Дослідження проблем формування інформаційно - технологічного простору
функціонування органів державного управління передбачає, передусім, аналіз
основних понять, на які воно спирається. Найсуттєвішими, з позицій запропо-
нованого підходу, є такі категорії: "системи електронного документообігу",
"портал", "інформаційні ресурси державного управління".
Термінологічний апарат опису сучасних інформаційно - технологічних ком-
плексів характеризується неусталеністю, неунормованістю і знаходиться у ста-
дії динамічного розвитку. Зокрема, термін "система електронного документо-
обігу" не визначений ні у Законі України "Про електронні документи та елект-
ронний документообіг", ні в інших нормативно - правових документах. У прак-
тичній діяльності послуговуються термінами "системи обміну електронними
документами", "системи керування електронними документами", "системи ав-
томатизації ділових процесів", "системи автоматизації діловодства" тощо. Тер-
мін "система електронного документообігу" (в технологічному аспекті) факти-
чно використовується як синонімом поняття "workflow" (потік робіт). Букваль-
ний переклад англомовних термінів (наприклад, "workflow", та інші), корект-
ний з лінгвістичної точки зору, не розкриває їхнього змісту і потребує тлума-
чення.
Виходячи із визначення, наведеного у глосарії WfMC (Workflow
Management Coalition), "workflow" — це автоматизація (повністю або частково)
бізнес - процесу. відповідно до якої документи, інформація або завдання
передаються для виконання необхідних дій від одного учасника до іншого у
відповідності з набором процедурних правил.
Поняття "інформаційні ресурси державного управління" теоретично базу-
ється на визначенні поняття "інформаційне забезпечення" з виявленням його
специфіки у предметній області "державне управління". На сучасному етапі
розвитку особливість досліджуваної предметної галузі характеризується необ-
хідністю:
• відкритості інформаційної сфери;
• розв'язання проблем, пов'язаних із розвитком інформаційної сфери суспіль-
ства;
• використання інформаційних технологій для підтримки державного управлін-
ня;
• доведення до громадян суспільно - значущих рішень органів влади, дослі-
дження суспільної думки.
Цільове призначення інформаційних ресурсів державного управління можна
розглядати у двох аспектах:
• за їхнім призначенням для забезпечення функціонування власне політичної
системи держави;
• за їхнім призначенням для забезпечення інформаційних потреб суспільства в
інформації щодо органів державної влади.
Підходячи комплексно до визначення поняття "інформаційні ресурси дер-
жавного управління" будемо розуміти їх як сукупність соціально значущих
джерел Інформації, необхідних для розвитку різних напрямів діяльності систе-
ми державного управління.
Інтеграція Internet - порталу та системи електронного документообігу
(Intranet-порталу) органу державного управління, а також інформаційних ре-
сурсів, які циркулюють у цих системах, в єдиний інформаційно - технологічний
простір, є основою ефективного інформаційного забезпечення діяльності орга-
ну державного управління в реалізації завдань, які перед ним постають.
Інформаційно - технологічний простір інформаційного забезпечення держа-
вного управління утворюють технологічна (програмно - апаратне забезпечення)
та інформаційна (документно - інформаційні ресурси) складові, кожна з яких
мас технологічно - управлінський, інформаційно - управлінський та інформа-
ційно - комунікативний аспекти розгляду.
Технологічно - управлінський аспект розгляду складових інформаційно-
технологічпого простору відображає їх з точки зору управлінських операцій із
забезпечення впровадження і використання нових інформаційних технологій
(або створення інформаційних продуктів та послуг) для забезпечення ефектив-
ної інформаційної діяльності. Інформаційно - управлінський аспект відображає
складові інформаційно - технологічпого простору з точки зору використання
різних видів інформаційних ресурсів у системі управління для здійснення необ-
хідних функцій управління.
Структурно - функціональний аналіз складових інформаційно-
технологічного простору забезпечення діяльності органів державного управ-
ління свідчить про можливість і необхідність їхньої подальшої функціонально-
цільової інтеграції з урахуванням реальних можливостей вітчизняної інформа-
ційної інфраструктури, інформаційної активності "користувацького середови-
ща".
Розглянуті складові інформаційно - технологічного простору інформаційно-
го забезпечення державного управління розкривають загальні підходи і потре-
бують подальшого аналізу на рівні змісту iнформаційно - ресурсної та техноло-
гічної складових органів державного управління різних рівнів. Розвиток і пода-
льше використання технологічної та інформаційної складових простору інфор-маційного забезпечення державного управління може зіткнутись з бар'єрами
мотиваційно - ціннісного та освітньо - соціального характеру, що викликає не-
обхідність подальших досліджень.
Розвиток інформаційно - комунікаційних технологій, втілення його елемен-
тів у всі сфери суспільства, створення принципово нових форм управління та
покращання вже існуючих належать до загальносвітових тенденцій. Україна не
стоїть осторонь цих процесів і активно долучилась до створення інформацій-
ного суспільства, в якому провідну роль відіграють не показники розвитку ін-
дустріального суспільства, а інформація. Наша країна вже робить окремі кроки
на цьому шляху: прийнято низку законодавчих актів щодо інформатизації,
створюються окремі ланки системи електронного урядування, стрімко розвива-
ється мережа Інтернет.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Основні проблеми формування інформаційно - технологічного простору функціонування органів державного управління» з дисципліни «Комунікаційна політика в діяльності державного службовця»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Розвиток пейджингового зв’язку
Аудит формування фінансових результатів
Аудит прибуткового податку з доходів громадян
Фінансові ресурси інвестування
СУТНІСТЬ ГРОШЕЙ. ГРОШІ ЯК ГРОШІ І ГРОШІ ЯК КАПІТАЛ


Категорія: Комунікаційна політика в діяльності державного службовця | Додав: koljan (02.10.2011)
Переглядів: 1290 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП