ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Комунікаційна політика в діяльності державного службовця

Інформаційний ресурс у контексті процесів інформатизації, відкритості та ринкових перетворень
Україна, як і багато інших країн, переживає всі перипетії, пов'язані з
освоєнням нових, невідомих нам факторів та умов інформаційно-технічної вла-
стивості. Вони впливають на всі інституції суспільства, і такий перехідний стан
характеризується ускладненням напруженості в силу їх нищення і перебудови
вже опанованих засад соціалістичного ладу. Країна змушена, під тиском глоба-
льних процесів, подвоювати, потроювати свої зусилля в корінній перебудові
соціально-політичної і технологічної основи своєї організації, їх фундаменталь-
ною властивістю стати проблеми свободи інформаційного обміну, яка ставить
за мету радикально змінити тенденції соціально-політичного та економічного
розвитку України, глибоко інтегруватися до світового співтовариства, підняв-
шись до рівня провідних європейських країн, опанувати сучасні норми життя
громадян і працювати в глобальному вимірі.
Досконалого інформаційного і правового забезпечення громадян України
вимагає значимість публічної сфери їх відносин, стан держави вимагає грунто-
вно розглядати комунікативно - інформаційну складову як інтегруючу силу всіх
напрямів державної політики та ринкових перетворень
Роль держави у проблемах регулювання інформаційної діяльності з погляду
управління інформаційно - змістовними ресурсами отримала сучасне обгрунту-
вання, зокрема, у документі, підготовленому XIII директоратом Європейської
Комісії у 1996 р. Цей документ, назва якого "Зелена книга про доступ та вико-
ристання інформації державного сектору в інформаційному суспільстві. Деякі
міркування для вироблення позиції Європейського Союзу, є, якоюсь мірою,
орієнтиром щодо вироблення державної політики в інформаційній сфері. У до-
кументі поставлено 14 запитань, відповіді на які відображають політику держа-
ви.
Конференція з навколишнього середовища і розвитку (Ріо-де-Жанейро, 1992
р.), яка ввійшла в сучасну історію, констатувала тупиковий характер прогресу,
який орієнтований на наростаюче споживання свідомо обмежених природних
ресурсів.
Таким чином, інформаційні ресурси повинні мати визначений правовий ре-
жим на всіх етапах свого формування, а це вимагає розуміння специфіки об'єк-
тів правового регулювання, з однієї сторони, і специфіки методів нормативно-
правового регулювання цих об'єктів - з іншої. Тут поєднують свої методи пра-
вові, технологічні, технічні, моральні засади життєдіяльності суспільства. Час-
тка і зміст кожного з цих інструментів організації в загальній системі регулю-
вання залежать від низки причин: специфіка національних традицій, рівень роз-
виненості економічної, політичної і соціальної структури держави або окремого
регіону. Особливості правових систем, особливості конфесіональної структури
суспільства і багато чого іншого визначають результат.
Для України ця проблема особливо актуальна. У нас, з огляду на особливос-
ті виникнення науково - технічної інформації,її правового захисту під час збе-
реження і надання, зокрема електронними засобами обробки і зв'язку, перети-
нання державних кордонів, практично не розроблений порядок її використання
у ринкових умовах інформаційного обігу.
Ніде у світі інформаційний обмін не є абсолютно вільним, всюди державні
установи здійснюють над ним контроль. Країни, які бажають зберегти держав-
ний контроль за цими процесами, повинні гарантувати справедливість і неупе-
редженість, а також створити зрозумілі і чіткі правила контролю і процедур пе-
ревірок бізнесових структур, зайнятих роботою з інформацією. Зміна доміную-
чих факторів виробництва і об`єктів власності докорінним чином впливає на
продуктивне використання наукового потенціалу як у національних, так і в
наднаціональних інтересах, у тому числі, на обмін або трансфер знань між кра-
їнами, який відрізняється від переміщення матеріальних і фінансових ресурсів
тим, що, за великим рахунком, цей процес важко або взагалі неможливо кон-
тролювати за допомогою митників чи прикордонників.
За ознакою предметів правового регулювання можна сформулювати деякі
принципи:
- структурування інформаційних ресурсів за основними напрямами економіч-
ної, політичної, управлінської соціально значимої діяльності сучасного суспіль-
ства;
- відкритість і доступність інформаційних ресурсів при дотриманні порядку
охорони, захисту, правил використання інформаційного ресурсу конкретного
суб'єкта, забезпечення доступу і користування ресурсами кожною людиною при
балансі категорій "свобода" і "рівність";
- об'єднання і нормативне оформлення публічних і приватних інтересів в інфо-
рмаційній сфері зниження рівня фактичної нерівності в процесі користування
інформаційними ресурсами різними структурами суспільства;
- безпека інформації для розвитку особистості і суспільства, припинення зло-
вживання свободою інформації або недотриманням установлених суспільством
правил її використання;
- економічність використання інформаційних ресурсів публічного сектора, оде-
ржання максимального ефекту від інноваційних процесів на основі інформацій-
них технологій і комунікацій при їх використанні
Найбільш неврегульованою в правовому плані як на рівні законодавства
України, так і на рівні міждержавних договорів, укладених з Україною, є про-
блема, пов'язана із захистом інформації з обмеженим доступом, що не стано-
вить державної таємниці.
Чинні законодавчі та нормативно-правові акти України не створюють ціліс-
ної системи захисту інформації з обмеженим доступом, не встановлюють меха-
нізму вирішення цих питань у процесі військово - технічного співробітництва з
іншими державами. З усіх угод, укладених Україною з іноземними державами,
лише Угода про безпеку підписана з НАТО стосовно виконання Програми
"Партнерство заради миру", передбачає зобов`язання сторін щодо взаємного за-
хисту конфіденційної інформації.
Важливим аспектом цієї проблеми, як свідчить аналіз угод про військово-
технічне співробітництво та про взаємний захист таємної інформації, укладених Україною з іншими країнами, є відсутність в цих міждержавних актах правових
норм про взаємний захист прав на об'єкти інтелектуальної власності, припи-
нення їх порушень, відповідні компенсації за використання прав на вказані об'-
єкти та зобов'язання сторін щодо застосування відповідних санкцій до поруш-
ників цих прав.
Недосконалість чинного законодавства України щодо захисту інформації з
обмеженим доступом, що не становить державної таємниці, охорони прав на
об'єкти інтелектуальної власності, відсутність відповідних зобов'язань сторін в
укладених Україною угодах з іншими країнами, спрямованих на розв'язання
цих проблем, веде до зловживань та порушень інтересів держави та прав су-
б'єктів на об'єкти інтелектуальної власності.
Чинні законодавчі та нормативно-правові акти України не створюють ціліс-
ної системи захисту інформації з обмеженим доступом, не встановлюють меха-
нізму вирішення цих питань у процесі військово - технічного співробітництва з
іншими державами. Із усіх угод, укладених Україною з іноземними державами,
лише Угода про безпеку, підписана з НАТО стосовно виконання Програми
"Партнерство заради миру", передбачає зобов'язання сторін щодо взаємного за-
хисту конфіденційної інформації.
Стан економічного розвитку України на сучасному етапі потребує докорін-
ної зміни орієнтирів розвитку, оскільки при консервації існуючого погляду на
інституціональну політику формування і використання національного інформа-
ційного ресурсу Україна може посісти постійне місце на периферії розвитку.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Інформаційний ресурс у контексті процесів інформатизації, відкритості та ринкових перетворень» з дисципліни «Комунікаційна політика в діяльності державного службовця»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Аудит доходів і витрат фінансової діяльності
Програмне забезпечення для захисту інформації персональних комп’ю...
Доходи, витрати і прибуток банку
Аудит звітності з податку на прибуток
Аудит місцевих податків. Аудит податку з реклами


Категорія: Комунікаційна політика в діяльності державного службовця | Додав: koljan (02.10.2011)
Переглядів: 725 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП