Щоб дослідити імідж ділового чоловіка в сучасному світі, з’ясуємо складові частини цієї комплексної теми: види одягу і взуття для ділового чоловіка, співвідношення кольорів у чо% ловічому одязі, індивідуальність аксесуарів та зовнішнього ви% гляду чоловіка. Почнемо з огляду у цьому розділі сучасних підходів до визначення іміджу ділового чоловіка. Бути чоловіком традиційно означає боротися за виживання в цьому суворому світі, відстоювати свою незалежність, постійно тримати себе в руках, уміти конкурувати з іншими, бути силь% ним і непереможним. Усе це потребує чималої напруги, оскільки самоімідж чоловіка прямо залежить від його досягнень. Життя чоловіка в сучасному суспільстві здебільшого обу% мовлене стереотипами, що сформувалися протягом століть. 174175 Чоловіками рухають звички, що передаються з покоління в покоління і закріплюються батьками та суспільством, у то% му числі звичка підбирати собі одяг. Розвиток ділового стилю в чоловічому одязі швидше подіб% ний до спокійної річки, ніж до бурхливого потоку. Чоловік завжди повинен виглядати солідним і впевненим у собі, діло% вим і привабливим, порядним, вишуканим і елегантним, ви% кликати довіру. Практика ділового спілкування свідчить, що зі смаком одягнена людина успішніше веде справи, ніж та, що одягаєть% ся «аби як». Треба пам’ятати: костюм — це не щось на людині, це — сама особистість. Мистецтво поєднання елементів одягу, як зазначав визнаний спеціаліст Дж. Т. Моллой, завжди має поєднувати колір, лінію, фактуру, стиль, може зробити люди% ну невиразною або зухвало крикливою. Існує безліч стилів, але не всі вони будуть пасувати чоловіко% ві для створення свого, неповторного іміджу. Думка складаєть% ся з безлічі дрібниць, тому чоловік повинен завжди залишатися на висоті, не забуваючи, що кожен його крок може стати вирі% шальним. Імідж — це перший крок до успішної кар’єри. Від одягу за% лежить перше враження про людину. Адже «організований гардероб» свідчить про організованість його хазяїна і ступеня його надійності. Особливо це актуально для ділових чоловіків. Основу ділового іміджу в сучасному варіанті складає своє% рідний синтез двох епох. З того часу, який зараз дійсно можна назвати класичним, образ ділового чоловіка здобув непорушне моральне підгрунтя і якість, що належать до розряду непо% рушних цінностей. Основна риса ділового чоловіка, яку виріз% няли за всіх часів, — уміння тримати будь%як ситуацію під контролем, спокійна впевненість у собі. Ґрунтуючись на цих рисах, створюється не тільки стиль одя% гу, а й модель поведінки ділової людини. Постійні супутники впевненості — це чесність і принциповість. Для ділової людини вони мають набагато більше значення, ніж може здатися на перший погляд. Це залежить від того, що основний капітал чо% ловіка не його банківський рахунок, а його ім’я та репутація. Зовнішній вигляд ділового чоловіка є не менш потрібний, ніж зовнішній вигляд ділової жінки. Діловий стиль важливий для вдалого просування по службі. А цей стиль вимагає кла% сичного чоловічого костюма.Діловому чоловіку підходить тільки класичний стиль, що характеризується строгістю, консерватизмом і переважанням холодних і темних тонів. Незважаючи на те, що в наш час мо% да дуже демократична, класичний стиль зазнав, мабуть, най% менших змін і зберіг свої позитивні основні риси.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Імідж ділового чоловіка у сучасному світі» з дисципліни «Іміджелогія»