ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Стратегічний маркетинг

Критерии выбора стратегического пути
При выборе стратегии полезно пользоваться некоторыми простыми правилами, заимствованными из военной стратегии.
— Осуществимость: оцени требуемые ресурсы и ограничения.
— Сила: стремись всегда иметь преимущество в силе.
— Концентрация: избегай распыления сил.
— Синергия: обеспечь координацию и согласованность действий.
— Гибкость: будь готов к неожиданностям.
— Экономность: не растрачивай ограниченные ресурсы.
В турбулентной обстановке конца века предвидение - это динамическое упражнение, требующее адаптивности и гибкости перед лицом непредсказуемого.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Критерии выбора стратегического пути» з дисципліни «Стратегічний маркетинг»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Аудит нематеріальних активів. Мета і завдання аудиту
Управління ресурсами комерційного банку
Інвестиції у виробничі фонди
Криптографічні методи захисту інформації
Сучасний стан систем телекомунікацій в Україні


Категорія: Стратегічний маркетинг | Додав: koljan (01.10.2011)
Переглядів: 826 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП