ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Стратегічний маркетинг

Выбор роли рекламных каналов
Значение рекламы как для рекламодателя, так и для покупателя обсуждалось в главе 4. Напомним, что:
— для рекламодателя цель рекламы - довести информацию до потребителей и добиться их расположения с целью расширения спроса на товар;
— потребителю реклама позволяет сэкономить время и средства при выяснении заявленных отличительных свойств товара.
По мере развития рекламы ее формы стали весьма разнообразными, так что у рекламодателя имеется широкий выбор рекламного стиля, даже при использовании одних и тех же информационных каналов

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Выбор роли рекламных каналов» з дисципліни «Стратегічний маркетинг»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Етапи процесу кредитування
Аудит амортизації необоротних активів
Аудит доходів та витрат іншої діяльності
Аудит оподаткування суб’єктів малого підприємства за спрощеною си...
Розвиток пейджингу в Україні


Категорія: Стратегічний маркетинг | Додав: koljan (01.10.2011)
Переглядів: 598 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП