ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Стратегічний маркетинг

Договорные вертикальные маркетинговые системы
В такой вертикальной структуре независимые фирмы на различных уровнях канала координируют свои программы действий в рамках договоров, которые детально определяют права и обязанности участников. Можно выделить три типа подобных систем: добровольные цепи под эгидой оптового торговца, кооперативы розничных торговцев, франшизные системы. Наибольшее распространение получают франшизные системы. Они будут рассмотрены в следующем разделе.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Договорные вертикальные маркетинговые системы» з дисципліни «Стратегічний маркетинг»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Поняття і класифікація модемів
Поточний стан об'єкту «Укриття» на ЧАЕС
Кредитний договір — основа кредитних взаємовідносин
Технічні засоби для організації локальних мереж типу ETHERNET. Пр...
Формування і використання резерву для відшко-дування можливих втр...


Категорія: Стратегічний маркетинг | Додав: koljan (01.10.2011)
Переглядів: 521 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП