ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Стратегічний маркетинг

Стратегия роста через диверсификацию
Оправдана, если производственная цепочка, в которой находится фирма, предоставляет мало возможностей для роста или обеспечения рентабельности либо потому, что позиции конкурентов очень сильны, либо потому, что базовый рынок находится в стадии спада. Различают диверсификацию концентрическую и чистую.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Стратегия роста через диверсификацию» з дисципліни «Стратегічний маркетинг»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Зародження марксистської економічної теорії в 40—50-х рр. XIX ст.
Аудит оборотних засобів, інших необоротних матеріальних активів. ...
Варанти
Аудит нематеріальних активів. Мета і завдання аудиту
Формати повідомлень і прикладні програми роботи з електронною пош...


Категорія: Стратегічний маркетинг | Додав: koljan (30.09.2011)
Переглядів: 667 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП