ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Промисловий маркетинг

Смешанная (комбинированная) организационная структура управления маркетингом
Смешанная (комбинированная) структура (см. рис. 14.18) строится путем
комбинации двух и более подходов. Так, примером может служить комбина-
ция функциональной и товарной структур.
Такая структура целесообразна при необходимости выделения в качест-
ве полноправных участков маркетинга как функциональных, так и продукто-
вых служб. Используется при разнообразном ассортименте, больших
масштабах производства, развитых связях между поставщиками и произво-
дителями в составе крупного концерна.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Смешанная (комбинированная) организационная структура управления маркетингом» з дисципліни «Промисловий маркетинг»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Підключення та основні сервіси Internet
МІЖНАРОДНІ РИНКИ ГРОШЕЙ ТА КАПІТАЛІВ
Програмне забезпечення та основні стандарти АРІ для комп’ютерної ...
Внутрішня норма дохідності
Вимоги до висновку за результатами перевірки нематеріальних актив...


Категорія: Промисловий маркетинг | Додав: koljan (24.09.2011)
Переглядів: 852 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП