ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Поведінка споживачів

Особенности характера латиноамериканцев
Грубые ошибки в маркетинговых стратегиях иногда являются результатом непонимания особенностей национального характера латиноамериканских потребителей. Рекламный ролик одной из компаний по производству пива снимался на фоне Paseo del Rio в Сан-Антонио (Техас). Латиноамериканцы, живущие на Западном побережье, хорошо восприняли эту рекламу, потому что, по их мнению, в ней был передан национальный дух. В самом же Сан-Антонио реклама «не пошла»: местные латиноамериканцы считали красоты Paseo del Rio приманкой для белых неиспаноязычных туристов. Вот еще один пример — слоган «С нами вы путешествуете в коже» воспринимался некоторыми испаноязычными группами положительно, но кубинцы поняли его как «С нами вы путешествуете голышом». Точно так же, назвать «chicano» («чикано») можно человека из Мексики, но не кубинца.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Особенности характера латиноамериканцев» з дисципліни «Поведінка споживачів»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Врахування матеріальних і нематеріальних грошових потоків
Загальна характеристика витрат на організацію телекомунікацій
МЕТОДИ АУДИТОРСЬКОЇ ПЕРЕВІРКИ, ОЗНАКИ ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ ФІНАНСО...
Поняття і класифікація модемів
Аудит внесків на загальнообов’язкове державне соціальне страхуван...


Категорія: Поведінка споживачів | Додав: koljan (21.09.2011)
Переглядів: 972 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП