ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Поведінка споживачів

Восприятие потребления
Ранее в данной главе шла речь о том, что потребление может вызвать чувства разной направленности (от позитивных до негативных) и интенсивности. Чувства, испытываемые во время потребления, в значительной мере предопределяют удов108 летворение. Позитивные чувства способствуют удовлетворению; негативные чувства снижают его.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Восприятие потребления» з дисципліни «Поведінка споживачів»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Загальна характеристика витрат на організацію телекомунікацій
МОНЕТИЗАЦІЯ БЮДЖЕТНОГО ДЕФІЦИТУ ТА ВАЛОВОГО ВНУТРІШНЬОГО ПРОДУКТУ...
Теорія оптимізації портфеля інвестицій
БАНКІВСЬКІ ПОСЛУГИ
Вартість облігаційної позики


Категорія: Поведінка споживачів | Додав: koljan (20.09.2011)
Переглядів: 653 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП