ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Маркетингові комунікації: інтегрований підхід

Покупка телевизионного времени
Телевидение — чрезвычайно дорогое средство информации. При средней цене 30-секундного рекламного ролика в прайм-тайм $193 000, расценки могут колебаться от небольшой суммы в $60 000 для нового шоу, до высоты в $500 000 и больше для шоу, занимающего верхние строчки рейтингов. Расценки напрямую зависят от показателей рейтинга и доли аудитории, которые обсуждались ранее. Существует также и фактор соответствия. Некоторые шоу, такие как новое Cosby, прекрасно подходят компаниям, которые ориентируются на семейную целевую аудиторию. Соответственно, Cosby может запросить более высокую плату, даже если показатели не совсем оправдывают данную цену. Кроме того, существуют альтернативы рекламе в прайм-тайм в телевизионных сетях.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Покупка телевизионного времени» з дисципліни «Маркетингові комунікації: інтегрований підхід»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: ЗАХОДИ ЩОДО ОЗДОРОВЛЕННЯ БАНКІВСЬКОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ
Види облігацій та їх параметри
ЗАВДАННЯ ТА ОСНОВНІ ПЕРЕДУМОВИ ЗМЕНШЕННЯ СТАТУТ-НОГО ФОНДУ ПІДПРИ...
ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ТА ЕТАПИ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗІ СТВОРЕННЯ НОВОГО ...
ГОЛОВНІ РИНКОВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТОВАРУ


Категорія: Маркетингові комунікації: інтегрований підхід | Додав: koljan (11.09.2011)
Переглядів: 599 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП