ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Маркетингові комунікації: інтегрований підхід

Средства доставки информации в прямом маркетинге
Пользователи прямого маркетинга используют разные средства доставки информации. Шесть наиболее часто встречающихся средств доставки — это 1) прямая почтовая рассылка, 2) каталоги, 3) средства массовой информации прямого маркетинга, 4) информационные передачи, 5) интерактивные средства информации и 6) телефонный маркетинг

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Средства доставки информации в прямом маркетинге» з дисципліни «Маркетингові комунікації: інтегрований підхід»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Аудит орендованих необоротних активів
ПОКАЗНИКИ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ
МАКРОЕКОНОМІЧНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ
Пушка на Луне
БАНКИ ЯК ПРОВІДНІ СУБ’ЄКТИ ФІНАНСОВОГО ПОСЕРЕДНИЦТВА. ФУНКЦІЇ БАН...


Категорія: Маркетингові комунікації: інтегрований підхід | Додав: koljan (11.09.2011)
Переглядів: 508 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП