ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Маркетингові комунікації: інтегрований підхід

Переменные характеристики сообщения
Специальные элементы, используемые для передачи какой-то мысли, и способ, при помощи которого эти элементы организованы, образуют переменные характеристики сообщения. Задача менеджера, ответственного за маркетинговые коммуникации, состоит в том, чтобы получать маркетинговую информацию и преобразовывать ее в сообщение наиболее эффективного формата. Переменные характеристики сообщения делятся на две категории: структурные и содержательные.
Структура сообщения
Структура сообщения зависит от того, является послание вербальным или невербальным сообщением, от удобства восприятия, порядка расположения, повторения и присутствия или отсутствия контраргументов.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Переменные характеристики сообщения» з дисципліни «Маркетингові комунікації: інтегрований підхід»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: ЗМІСТ, ЗНАЧЕННЯ ТА ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ДИВІДЕНДНОЇ ПОЛІТИКИ
ВИМІРЮВАННЯ РІВНЯ ПРОДУКТИВНОСТІ ПРАЦІ
ОЦІНЮВАННЯ ВАРТОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ЦІЛІСНОГО МАЙНО-ВОГО КОМПЛЕКС...
Когда «горизонтальная» линия не горизонтальна
Праці К. Маркса та Ф. Енгельса 70—90-х рр.


Категорія: Маркетингові комунікації: інтегрований підхід | Додав: koljan (11.09.2011)
Переглядів: 570 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП