ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Маркетингові комунікації: інтегрований підхід

Переменные характеристики сообщения
Специальные элементы, используемые для передачи какой-то мысли, и способ, при помощи которого эти элементы организованы, образуют переменные характеристики сообщения. Задача менеджера, ответственного за маркетинговые коммуникации, состоит в том, чтобы получать маркетинговую информацию и преобразовывать ее в сообщение наиболее эффективного формата. Переменные характеристики сообщения делятся на две категории: структурные и содержательные.
Структура сообщения
Структура сообщения зависит от того, является послание вербальным или невербальным сообщением, от удобства восприятия, порядка расположения, повторения и присутствия или отсутствия контраргументов.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Переменные характеристики сообщения» з дисципліни «Маркетингові комунікації: інтегрований підхід»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Визначення потреби в інвестиціях та вартості капіталу
Оцінка вартості підприємства на основі ринкового підходу
Характеристика цінних паперів, що обертаються на фондовому ринку ...
Соціологія екології
Основні школи та концептуальні напрями сучасної західної соціолог...


Категорія: Маркетингові комунікації: інтегрований підхід | Додав: koljan (11.09.2011)
Переглядів: 567 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП