ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Маркетингові комунікації: інтегрований підхід

NAD и отдел по надзору за рекламой, адресованной детям
NAD имеет в своем составе специальный отдел по надзору за рекламой, ориентированной на детей, который разработал и опубликовал основные требования к этому виду рекламной деятельности. Отдел был создан в 1974 г. для решения специфических проблем, связанных с особенностями данного вида рекламы. В его задачи входит контроль за правдивостью и точностью рекламы в свете особенностей ее потребительской аудитории. Отдел главным образом занимается выяснением того, как (1) товар представляется детям, (2) каков объем предоставляемой рекламой информации и (3) насколько открыто оказывается давление на детей с целью убедить их совершить покупку.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «NAD и отдел по надзору за рекламой, адресованной детям» з дисципліни «Маркетингові комунікації: інтегрований підхід»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Здравый смысл и механика
ЕКОНОМІЧНИЙ ЗМІСТ САНАЦІЇ БАЛАНСУ ТА ПРИЗНАЧЕННЯ САНАЦІЙНОГО ПРИБ...
Соціальна взаємодія, соціальні відносини та соціальний контроль
ЗАГАЛЬНІ ПОНЯТТЯ ТА КЛАСИФІКАЦІЙНІ ОЗНАКИ НОВОГО ТОВАРУ
МОНЕТИЗАЦІЯ БЮДЖЕТНОГО ДЕФІЦИТУ ТА ВАЛОВОГО ВНУТРІШНЬОГО ПРОДУКТУ...


Категорія: Маркетингові комунікації: інтегрований підхід | Додав: koljan (11.09.2011)
Переглядів: 585 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП