ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Маркетинг

Реакции потребителей на изменение цен
Потребители могут объяснять снижение цен разными причинами: «Возможна замена товара более поздней моделью»; «В Товаре есть изъяны»; «Скоро цена снова понизится, и стоит повременить с покупкой». Повышение цены они могут истолковать по-разному: «Товар стал особенно ходовым, и стоит побыстрее приобрести его, пока он не стал недоступным»; «Товар обладает особой ценностью»; «Продавец стремится заломить максимальную цену».

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Реакции потребителей на изменение цен» з дисципліни «Маркетинг»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Інструменти забезпечення повернення банківських кредитів
Формування банківського портфеля цінних паперів та управління ним
Аудит вилученого капіталу
ІНСТИТУЦІЙНА МОДЕЛЬ ГРОШОВОГО РИНКУ
Аудит формування фінансових результатів


Категорія: Маркетинг | Додав: koljan (09.09.2011)
Переглядів: 551 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП