ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Реклама та PR » Рекламний менеджмент

Принципы наружной рекламы
Ппя рекламных объявлений на улице, в которых сообщение должно передаваться за п^ко секунд текст и визуальная информация (например, фото большого формата) Неп*нь1 быть чрезвычайно краткими, простыми, убедительными и понятными - нет Д мени для утонченности. Уличная реклама больше запоминается, если она состоит Врегп из нескольких слов, касается товаров тщательного выбора, сделана четче и нахо-Бится на правой стороне автомагистрали, а не на левой (по направлению движения автомобиля со стороны водителя) [26].

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Принципы наружной рекламы» з дисципліни «Рекламний менеджмент»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Способи передачі повідомлення
ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ У СИСТЕМІ ФУНКЦІОНАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ФІНАНСОВОГО...
Технологічний процес виготовлення ДСП
МЕТОДИКА ПРОЕКТУВАННЯ ЦІН НА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНІ РОБОТИ ТА ОКРЕМІ...
Держава як суб’єкт інвестування


Категорія: Рекламний менеджмент | Додав: koljan (03.09.2011)
Переглядів: 622 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП