У процесі регулювання трудової діяльності персоналу широко використовуються засоби регламентування посадових обов’язків працівників апарату управління організаціями. Регламентування посадових обов’язків – це процес чіткого визначення і документального закріплення переліку обов’язкових для виконання працівником функцій і завдань, а також прав та відповідальності. Воно базується на поділі й кооперуванні праці в організації та сприяє: - ефективному добору, розстановці та використанню персоналу; - зміцненню виконавської дисципліни; - створенню організаційно-правової бази діяльності працівників; - підвищенню відповідальності працівників за результати діяльності; - забезпеченню об’єктивності при атестації працівників, заохоченні або застосуванні дисциплінарних стягнень; - запобіганню трудових спорів; - підвищенню ефективності діяльності організації. Діяльність організації в цілому, її першого керівника регламентується чинним законодавством України, статутом організації або положенням про організацію, зареєстрованим чи затвердженим в установленому порядку. Деякі аспекти діяльності першого керівника можуть регулюватись контрактом, який він укладає з роботодавцем. Діяльність виконавчого директора може додатково регламентуватись його посадовою інструкцією, яку затверджує представник роботодавця. Діяльність заступників першого керівника організації регламентується наказом про розподіл функцій та обов’язків між керівником і його заступниками. Додатковими засобами регламентування діяльності заступників можуть слугувати контракти і посадові інструкції.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Регламентування посадових обов’язків» з дисципліни «Менеджмент персоналу»