ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Менеджмент » Інноваційний менеджмент

Аналіз цільового ринку, розробка стратегії маркетингу по виведенню товару на ринок і його подальшій реалізації
Сутність ризику: невідповідність фактичної структури, розмірів і
поведінки цільового ринку прогнозованим і, відповідно, неадекватна
маркетингова стратегія виходу на ринок.
Можливі наслідки: товар не знаходить споживача; невідповідність
характеристик товару потребам і запитам споживачів; перевищення наміченого
бюджету маркетингових заходів.
Чинники ризику: необ'єктивність, виявлена при аналізі ринку і прийнятті
рішень; недостатня інформованість; неправильний вибір принципів і факторів
сегментації; неправильне позиціонування товару; недооцінка конкурентів;
ігнорування місцевих умов і традицій у регіонах споживання.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Аналіз цільового ринку, розробка стратегії маркетингу по виведенню товару на ринок і його подальшій реалізації» з дисципліни «Інноваційний менеджмент»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Поділ іменників на відміни
ВИДИ ГРОШОВИХ СИСТЕМ ТА ЇХ ЕВОЛЮЦІЯ
Шляхи активізації інвестування
. Місце та роль комерційних банків на ринку цінних паперів. Профе...
Інвестиції у виробничі фонди


Категорія: Інноваційний менеджмент | Додав: koljan (17.06.2011)
Переглядів: 950 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП