ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Менеджмент » Інноваційний менеджмент

Невідповідність між реальністю та уявленням про неї
Невідповідність
— це розбіжність, дисонанс між тим, що є і тим, що мас бути. Це відповідний
розрив (межа), який зумовлює необхідність проведення інновацій.
Невідповідність пов'язана з нестабільністю, коли навіть невеликі зусилля
можуть спричинити перебудову не тільки галузі виробництва, а й усієї
соціально-економічної структури. Проте невідповідність не виявляється
кількісно— це якісний показник. Розрізняють такі види невідповідностей:
• Невідповідність між економічними реаліями суспільства. Наприклад,
Україна бажає увійти до Європейського економічного простору, проте в
сучасній національній економічний політиці відсутня чітка спланована і
спрогнозована інноваційна стратегія держави в цьому напрямі.
• Невідповідність між реальним становищем у галузі та планами
підприємства.
• Невідповідність між орієнтацією галузі та цінностями споживачів її
продукції.
• Внутрішня невідповідність у ритмі або логіці технологічних процесів.
Приклад. Фірма «Дюпон» у 60-ті роки була провідною у виробництві
синтетичних матеріалів (поліестеру, нейлону), які використовувались у
виробництві шинного корду і продовжувала інвестувати НДР у напрямі
розвитку саме нейлону, не звертаючи уваги на те, що її головний споживач
«Гудієр» відкрито стверджував, що шинний корд з поліестеру має перевагу.
Скориставшись ситуацією, інша фірма — «Селанз» швидко випустила
поліефірний корд. Як наслідок, «Дюпон» не змогла зайняти лідируючу позицію
на ринку збуту. «Дюпон» зазнала невдачі не тому, що їй не відомі були технічні
можливості поліестеру, а тому, що виходила з припущення буцімто тільки одна
корпорація в спромозі контролювати темпи нововведень на ринку.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Невідповідність між реальністю та уявленням про неї» з дисципліни «Інноваційний менеджмент»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: БАНКІВСЬКІ ПОСЛУГИ
ПОНЯТТЯ, ПРИЗНАЧЕННЯ ТА КЛАСИФІКАЦІЯ КОМЕРЦІЙНИХ БАНКІВ
Визначення життєвого циклу проекту
Омоніми, омофони, оморфми і омографи
Когда «горизонтальная» линия не горизонтальна


Категорія: Інноваційний менеджмент | Додав: koljan (17.06.2011)
Переглядів: 761 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП