ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Менеджмент » Операційний менеджмент

Якість та конкурентоспроможність операційної системи
Якість продукції є важливим чинником конкурентоспроможності.
Тому кожна організація повинна розробляти та впроваджувати ефек-
тивні системи управління якістю. Управління якістю — це управлін-
ня тими чинниками й умовами, які найсуттєвіше впливають на рівень
якості продукції.
У системі управління якістю приділяється значна увага пошуку та
аналізу чинників якості. Одним із сучасних підходів до групування за
класифікаційними ознаками є маркетинговий підхід, який охоплює
п’ять груп чинників:
1. Стратегія організації. Системи управління якістю враховують
особливості при реалізації різних стратегій, таких як диференціація,
цінове лідерство, фокусування.
2. Проектно-конструкторські роботи. Дослідження доводять, що
70 % рівня конкурентоспроможності продукції забезпечується
саме на етапі проектування та конструювання.
3. Обладнання. Технічний стан обладнання, його якісні параметри,
віковий склад істотно впливають на рівень якості продукції.
4. Персонал. Один із найвідоміших менеджерів сучасності Лі Якок-
ка писав: “Усі господарські операції можна врешті-решт звести
до визначення трьома словами: люди, продукт, прибуток. На
100
першому місці — люди. Якщо у вас немає надійної команди, то з
решти факторів мало що вдається зробити”.
5. Матеріально-технічне постачання. Своєчасність, якість, надій-
ність системи постачання є важливим чинником якості продукції.
У контексті ринку та потреб споживача конкурентоспроможність
(рис. 36) — це сума зусиль виробника із забезпечення якості продук-
ції на етапі передвиробничого маркетингу (1), на всіх стадіях вироб-
ництва продукції (2) і на етапі обслуговування продукції (чи надання
послуг) у споживача (3).
Умови забезпечення конкурентоспроможності продукції
(послуг) організацією
Конку-
ренто-
спроможність
товарів і
послуг
Забезпечення якості
засобів праці предметів праці праці інформації
Етапи забезпечення конкурентоспроможності організації
1. Передвиробничий
маркетинг
2. Виробництво 3. Споживання
продукції
постачання
ресурсів
виготов-
лення
продукції
збут
продукції і
маркетинг
гарантійне
обслугову-
вання
Рис. 36. Етапи формування конкурентоспроможності
продукції
Блок 1 — передвиробничий маркетинг. Включає вивчення органі-
зацією причин незадоволення споживача продукцією, визначення
його потреб стосовно функціональної якості продукції і розробку
стратегії і тактики усунення цих причин.
Блок 2 — забезпечення якості продукції на стадіях: постачання
(прийом, складування, вхідний кількісний та якісний контроль ма-
теріальних ресурсів і устаткування); виготовлення продукції (шля-
хом забезпечення якості засобів праці, самої праці при виробленні
продукції чи обробці, складанні, налагоджуванні, контролю і випробуванні
продукції); реалізації продукції шляхом реклами, розширен-
ня зони надання послуг та ринку збуту продукції, а також якісного та
вчасного відправлення і транспортування продукції.
101
Блок 3 — забезпечення якості продукції на етапі її споживання,
спрямоване на зберігання і підвищення конкурентоспроможності під
час обслуговування, монтажу та ремонту продукції у споживача.
Забезпечення високої конкурентоспроможності шляхом високої
якості виконання робіт на цих етапах дає змогу організації досягти
високої продуктивності.
Якість продукції має внутрішній і зовнішній компоненти. Внут-
рішні компоненти якості — це технічні характеристики продукції.
Для виробів — це термін служби, відсутність дефектів, технічні влас-
тивості, дизайн, рівень виконання. До внутрішніх характеристик
якості послуг відносять надійність, високі стандарти і швидкість
обслуговування,
доступність і низьку ціну.
Як і діяльність організації загалом, якість залежить від зовнішніх
факторів, основними з яких є:
• хто є споживачем;
• як будуть використовуватися товар чи послуга.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Якість та конкурентоспроможність операційної системи» з дисципліни «Операційний менеджмент»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: АУДИТОРСЬКИЙ ЗВІТ ТА ВИСНОВОК
Омоніми, омофони, оморфми і омографи
НЕБАНКІВСЬКІ ФІНАНСОВО-КРЕДИТНІ УСТАНОВИ
ПОНЯТТЯ, ПРИЗНАЧЕННЯ ТА КЛАСИФІКАЦІЯ КОМЕРЦІЙНИХ БАНКІВ
Стандарти пейджингового зв’язку


Категорія: Операційний менеджмент | Додав: koljan (18.06.2011)
Переглядів: 1600 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП