ФЕДЕРАТИВНА РЕСПУБЛІКА НІМЕЧЧИНА, КОНТРОЛЬ І НАГЛЯД
Питання контролю і нагляду можна поділити на внутрішній контроль та зовнішній нагляд. Виконання рішень виконавчим органом місцевого самоврядування підлягає контролю з боку ревізійного відділу. У деяких общинах і землях ревізійний відділ підпорядковується безпосередньо представницькому органу і саме від нього одержує завдання контролю. Безпосередній контроль і нагляд над виконавчим органом належить в цілому представницькому органу, оскільки саме перед ним щорічно звітує виконавчий орган і саме муніципальна рада чи збори затверджують бюджет і звіт про його виконання. Представницький орган має право у разі неналежного виконання іншим органом делегованих радою чи зборами функцій повернути ці повноваження собі. Державний нагляд над місцевим самоврядуванням здійснюється міністром внутрішніх справ федеральної землі як міністром контролю над місцевим самоврядуванням, а також державними органами правового та спеціального контролю. Загальний нагляд здійснюється в галузі власних добровільних завдань(повноважень) самоврядування і обмежується лише перевіркою на правомірність здійснення функцій. У галузі обов'язкових завдань (здійснення державних функцій) існує як правовий, так і професійний нагляд. У цій галузі держава проводить необмежений нагляд на правомірність і доцільність дій місцевого самоврядування. Органами нагляду для общин окружного підпорядкування є окружний директор чи окружний радник, а для міст земельного підпорядкування і для округів — урядовий президент. Вищою наглядовою інстанцією є міністр внутрішніх справ. МІСЦЕВЕ САМОВРЯДУВАННЯ: СВІТОВИЙ ТА УКРАЇНСЬКИЙ ДОСВІД 1 24 При загальному контролі може застосовуватися превентивний контроль (одержання санкції на контроль, право органу нагляду на одержання в будь-який час будь-якої інформації від підконтрольного органу) та наступний контроль (право опротестувати і скасувати рішення, право видати розпорядження і, за відмови від його виконання, право заміни працівника). Крайніми заходами контролю є призначення комісара як керівника над місцевим органом або розпуск органу самоврядування; вони можуть застосовуватися в разі, коли представницький орган відмовляється приймати необхідні рішення, що випливають з результатів нагляду. Заходи нагального нагляду община може оскаржити в адміністративний суд.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «ФЕДЕРАТИВНА РЕСПУБЛІКА НІМЕЧЧИНА, КОНТРОЛЬ І НАГЛЯД» з дисципліни «Місцеве самоврядування: світовий та український досвід»