ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Правові та юридичні науки » Місцеве самоврядування: світовий та український досвід

ФІНАНСИ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ У США
Як уже зазначалося, муніципалітети у Сполучених Штатах зазнають дедалі, більших фінансових труднощів, зокрема великі столичні міста. Як наслідок, крім федеральних субсидій і субсидій штатів (див. вище), необхідно розглянути два інші важливі джерела надходжень на місцевому рівні: місцеві податки і позики.
Органи місцевого самоврядування стягують різноманітні податки, у тому числі збори і плату за користування. Головним податком, яким користуються органи місцевого самоврядування у Сполучених Штатах для формування надходжень, є майновий податок. За даними Бюро переписів США, у 1988 році місцеві майнові податки становили 74% від усіх місцевих оподатковуваних доходів. Податок має за основу оцінну вартість оподатковуваної землі та її забудов, а податок на особисте майно — оцінну вартість таких одиниць, як комерційні товарні запаси, обладнання, транспортні засоби, тварини, гроші та акції. Податок на особисте майно продовжують критикувати за те, що його важко ідентифікувати й визначити його розмір. Ухилення від сплати податків на особисте майно є загальнопоширеним. На практиці мало що, крім землі, споруд і транспортних засобів, оподатковується. Оцінка майна здійснюється, як правило, на місцевому рівні, хоча іноді існує частковий збіг між оцінками різних органів місцевої влади (тобто, чиновників міст і округів).
Багато органів місцевої влади стягують місцеві податки на підприємництво. Підприємства можуть оподатковуватися або за місцем виробництва, або за місцем споживання продукції. Зарплатня, майно і продажі також можуть враховуватися у базі оподаткування. Втім, хоча
МІСЦЕВЕ САМОВРЯДУВАННЯ: СВІТОВИЙ ТА УКРАЇНСЬКИЙ ДОСВІД
6 0
органи місцевого самоврядування у більшості штатів і застосовують ставки місцевих податків на підприємницьку діяльність, вони здебільшого невисокі, оскільки високі ставки таких податків спонукують підприємства до переміщення в інші місцевості з низькими податковими ставками.
Важливо зауважити, що законодавчий орган штату має право встановлювати межі податкової ставки і бази оподаткування для більшості податків на місцевому рівні. Тому іноді міста змушені позичати кошти, аби сформувати надходження понад граничні верхні межі, встановлені штатом, і профінансувати конкретні програми капіталовкладень. У таких випадках органи місцевого самоврядування мають право на випуск облігацій для фінансування таких проектів, як мости або електричні енергосистеми. У результаті в останні роки міста спрямовують дедалі більшу частину свого бюджету на сплату відсотків на випущені облігації.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «ФІНАНСИ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ У США» з дисципліни «Місцеве самоврядування: світовий та український досвід»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: КРИТЕРІЇ ПРИЙНЯТТЯ ФІНАНСОВИХ РІШЕНЬ
Аудит вартості об’єктів і законності витрат, пов’язаних з капітал...
Аудит запасів. мета і завдання аудиту
Аудит доходів та витрат іншої діяльності
Планування діяльності аудиторських фірм


Категорія: Місцеве самоврядування: світовий та український досвід | Додав: koljan (30.05.2011)
Переглядів: 1039 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП