ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Правові та юридичні науки » Банківське право України

Реєстрація комерційних банків
Комерційний банк вважається створеним і набуває статусу юридичної особи з часу його реєстрації Національним банком України в Реєстрі банків, валютних бірж і фінансово-кредитних установ.
Для реєстрації комерційного банку, коли на тимчасовому рахунку, відповідно до установчого договору, зібрано кошти в сумі, не меншій ніж передбачено статтями 30, 31, 52 Закону України «Про господарські товариства», орган управління банку (рада або спостережна рада банку) або уповноважена установчими зборами (зборами учасників) особа в двотижневий строк після аудиторської перевірки фінансового стану засновників банку подає до територіального управління Національного банку України за місцем створення банку такі документи:
1) заяву про реєстрацію банку за підписом голови ради (спостережної ради) або уповноваженої особи, яка призначена відповідальною за реєстрацію банку установчими зборами (зборами учасників);
2) установчий договір, підписаний засновниками (учасниками) банку та засвідчений їхніми печатками. Підписи фізичних осіб — засновників (учасників) засвідчуються в нотаріальному порядку.
В установчому договорі визначаються:
вид товариства;
мета діяльності;
склад засновників (учасників), їх найменування та місцезнаходження (телефони, платіжні реквізити, паспортні дані фізичних осіб);
особа, уповноважена укладати угоди і діяти від імені засновників (учасників);
розмір, порядок та строки утворення статутного капіталу банку;
відповідальність сторін за виконання взятих на себе зобов'язань;
порядок розподілу прибутків і покриття збитків банку;
порядок ліквідації та реорганізації банку;
3) статут банку, затверджений установчими зборами (зборами учасників) і підписаний головою правління банку. Статут банку повинен відповідати вимогам законів України «Про банки і банківську діяльність», «Про господарські товариства» та інших чинних законодавчих актів. У ньому зазначаються:
повна і скорочена назва банку та його місцезнаходження (поштова адреса);
перелік основних законів, на підставі яких створюється і діє банк;
положення про те, що банк є юридичною особою і набуває цього статусу з часу реєстрації його Національним банком України в Реєстрі банків, валютних бірж і фінансово-кредитних установ;
положення про те, що банк виконує вимоги нормативних актів Національного банку України, користується єдиними правилами бухгалтерського обліку в банках на базі комплексної автоматизації і комп'ютеризації, подає Національному банку України звітність та інформацію у встановлених ним обсягах і формах;
перелік операцій, які здійснюються банком на підставі ліцензії Національного банку України;
розмір, порядок та строки формування статутного капіталу банку із зазначенням переліку засновників (учасників) банку, розміру вкладу і часток кожного, рівень відповідальності за несвоєчасну сплату часток у статутному капіталі банку.
Статут банку, заснованого як акціонерне товариство, повинен містити відомості про:
види акцій, що випускаються;
номінальну вартість акцій;
співвідношення акцій різних видів;
кількість акцій, що купуються засновниками;
наслідки невиконання зобов'язань щодо викупу акцій;
порядок збільшення (зменшення) статутного капіталу;
розмір та порядок утворення резервного фонду;
перелік інших фондів, які утворюються банком;
порядок розподілу прибутків та покриття збитків;
положення про банківську таємницю;
положення про внутрішній аудит банку;
положення про перевірки банку аудиторською організацією;
положення про органи управління банку, їх структуру, порядок утворення, компетенцію та порядок прийняття ними рішень (загальні збори акціонерів, збори учасників банку, рада банку, правління банку);
положення про органи контролю за діяльністю банку, порядок їх діяльності (ревізійна комісія);
положення про контрольні функції Національного банку України, про перевірки банку іншими державними органами в межах їх компетенції;
порядок реорганізації або ліквідації банку із зазначенням, що в разі ліквідації банку документи ліквідованого банку пере-' даються до територіального управління Національного банку України,
порядок внесення змін і доповнень до статуту банку, інші положення, що не суперечать чинному законодавству України,
4) протокол установчих зборів (зборів учасників), підписаний головою та секретарем зборів, у якому вказується місце і дата проведення зборів, їх правочинність, порядок денний, порядок голосування Протокол повинен містити
рішення про створення банку, прийняття статуту, обрання ради (спостережної ради банку) і ревізійної комісії, призначення голови правління, головного бухгалтера банку і особи, відповідальної за реєстрацію банку в Національному банку України, інші положення відповідно до чинного законодавства України.
Установчі документи (установчий договір статут і протокол установчих зборів) банку погоджуються з органами Антимонопольного комітету України у випадках, передбачених чинним законодавством,
5) економічне обґрунтування і мета створення банку, включаючи розрахунковий балансовий звіт (за формою № 11) і звіт про прибутки та збитки комерційного банку (за формою № 2-КБ) на кінець першого року його діяльності за підписом голови правління і головного бухгалтера банку,
6) висновок аудиторської організації (аудитора), яка має ліцензію Аудиторської палати України, про фінансовий стан та платоспроможність засновників (акціонерів), учасників банку, наявність у них власних коштів у розмірі, який забезпечує виконання їх зобов'язань щодо формування статутного капіталу банку та достовірність балансових даних бухгалтерської і фінансової звітності, наданої на дату перед здійсненням внеску до статутного капіталу, щодо тих засновників (акціонерів), учасників банку, які мають частку в загальному оголошеному статутному капіталі 5 і більше відсотків Достовірність висновків про фінансовий стан засновників (акціонерів), учасників банку, що мають 5 і більше відсотків у статутному капіталі банку, може також перевірятися підрозділами Національного банку України
Фізичні особи подають довідки органів державної податкової служби про наявність доходів, достатніх для внесення коштів, визначених в установчих документах банку, якщо їх розмір перевищує сто неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, встановлених на день сплати коштів,
7) бухгалтерську і фінансову звітність засновників (акціонерів), учасників банку на перше число місяця, в якому здійснюється кожний внесок до статутного капіталу банку, незалежно від розміру їх участі в статутному капіталі банку Для засновників (акціонерів), учасників, які зареєстровані в тому ж місяці, в якому здійснено внесок до статутного капіталу, фінансова і бухгалтерська звітність подається на перше число місяця після сплати внеску,
8) документи про наявність професійно придатних перших керівних осіб банку (голови правління та головного бухгалтера), кандидатури яких відповідають таким вимогам
наявність вищої фінансово-економічної або юридичної освіти — для голови правління, а також вищої економічної або бухгалтерської освіти — для головного бухгалтера,
стаж роботи в фінансово-кредитних установах за відповідним фахом не менше п'яти років, у тому числі на керівних посадах — не менше трьох років,
відсутність письмово підтверджених зауважень та фактів порушень чинного законодавства, нормативних актів Національного банку України і внутрішніх документів банку за час роботи в банківських установах з боку територіального управління Національного банку України, яке здійснює нагляд за їх діяльністю (на підставі актів перевірок підрозділів банківського нагляду Національного банку України)
Відомості про голову правління, головного бухгалтера банку подаються у вигляді
витягу з трудової книжки та копії диплома про освіту, засвідчених територіальним управлінням Національного банку України за місцезнаходженням банку або в нотаріальному порядку,
трьох рекомендацій від осіб, які працюють у банківській системі, кандидатури яких погоджено Національним банком України та його територіальними управліннями (в тому числі одна — за місцем попередньої роботи, якщо це банківська установа),
анкети, заповненої кандидатом,
інформації територіального управління Національного банку України, що здійснює нагляд за діяльністю банківських установ, у яких працювали зазначені особи, про відсутність у їх роботі зловживань та порушень чинного законодавства, нормативних актів Національного банку України і внутрішніх документів банку (якщо вони працювали в інших регіонах України).
У кожному конкретному випадку, якщо на керівні посади (голова правління, головний бухгалтер) призначаються іноземні громадяни, рішення про погодження рекомендованої засновниками кандидатури Національним банком України приймається з урахуванням поданих документів (їх копій, засвідчених у встановленому порядку), що підтверджують наявність економічної освіти (не нижче ступеня магістра), стажу роботи на керівних посадах у банківській системі за відповідним фахом не менше трьох років та інформації Центрального банку або іншого органу відповідної держави, який здійснює контроль за діяльністю комерційних банків або комерційного банку, в якому працював цей кандидат, про відсутність у його роботі правопорушень.
Керівниками (голова правління, головний бухгалтер) банку не можуть бути особи, зазначені в статті 23 Закону України «Про господарські товариства».
Крім того, не можуть бути призначені на керівні посади в комерційних банках такі особи:
які не виконали зобов'язань з оплати боргу щодо будь-якого банку або іншої фізичної чи юридичної особи;
незаконні дії яких у минулому призвели до банкрутства або ліквідації банку чи іншої юридичної особи;
які перебувають у родинних зв'язках з членами ради банку (батьки, діти, подружжя);
які притягувалися до кримінальної відповідальності або були звільнені за вимогою Національного банку України;
9) копію платіжного документа про внесення плати за реєстрацію банку на рахунок № 64934992701 в Операційному управлінні Національного банку України. МФО 300001. Розмір плати встановлено Постановою Верховної Ради України від 21.12.94 р. № 317/94-ВР «Про внесення змін до Постанови Верховної Ради України від 20.03.91 р. «Про порядок введення в дію Закону України «Про банки і банківську діяльність»;
10) копію звіту про проведення відкритої підписки на акції з підтвердженням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку про його прийняття і доданням переліку акціонерів банку. У переліку вказується повне найменування акціонера, його місцезнаходження, платіжні реквізити, паспортні дані (для фізичних осіб) та кількість акцій, на які він підписався, їх загальна вартість і частка в статутному капіталі банку;
11) угоду про надання приміщення для розміщення банку за підписом уповноваженої за установчим договором особи або договір оренди приміщення у разі його укладення;
12) установчі документи засновників (акціонерів), учасників банку (оригінали або копії, засвідчені в нотаріальному порядку);
13) копію свідоцтва про державну реєстрацію засновників (акціонерів, учасників), засвідчену в нотаріальному порядку;
14) копію рішення органів Антимонопольного комітету України про надання згоди на створення відповідного комерційного банку з метою обмеження проявів монополізму окремих банків та сприяння захисту конкуренції у банківській сфері у випадках, передбачених чинним законодавством.
У разі потреби Національний банк України має право вимагати від засновників банку подання додаткових документів, які містять необхідну для прийняття рішення щодо реєстрації комерційного банку інформацію (установчі документи засновників (акціонерів), учасників банку (оригінали або копії, засвідчені в нотаріальному порядку), довідки державних податкових адміністрацій про подання засновниками банку бухгалтерської та статистичної звітності до державних податкових адміністрацій, а також інформацію про відсутність заборгованості за платежами до бюджету).
Територіальне управління Національного банку України за місцезнаходженням комерційного банку в двотижневий строк з дати отримання від банку повного пакета документів готує висновок про:
загальну оцінку фінансового стану, платоспроможність і репутацію засновників (акціонерів, учасників) банку, наявність власних коштів для внесення до статутного капіталу банку і підтвердження внесення на тимчасовий рахунок банку коштів до статутного капіталу кожним засновником (акціонером, учасником) у передбачених законом розмірах;
наявність приміщення, придатного для розміщення банку та будівництва касового вузла (перевіряється на місці);
професійну придатність і репутацію голови виконавчого органу (правління) і головного бухгалтера банку та погодження їх призначення (якщо заявлений статутний капітал банку становить менше 5 млн. ЄВРО за офіційним курсом грошової одиниці України, визначеним Національним банком України на день підписання установчого договору про створення банку);
відповідність установчих документів банку вимогам чинного законодавства і нормативних актів Національного банку України.
Пакет цих документів, включаючи статут банку в чотирьох примірниках і висновок територіального управління Національного банку України, подається до Національного банку України.
Документи для реєстрації банку розглядаються Департаментом реєстрації та ліцензування банків, Департаментом безвиїзного нагляду, Юридичним департаментом та, в разі потреби, — іншими департаментами і подаються Комісії з питань нагляду та регулювання діяльності банків Національного банку України (далі — Комісія).
Рішення про реєстрацію комерційного банку, створеного за участю іноземного капіталу, приймає Правління Національного банку України, а комерційного банку, створеного за участю капіталу, що належить резидентам України, — Комісія.
До розгляду питання про реєстрацію банків на засіданні Правління Національного банку України або на засіданні Комісії кандидати на посади голови правління та головного бухгалтера комерційного банку, заявлений статутний капітал якого становить 5 і більше млн. ЄВРО за офіційним курсом грошової одиниці України, визначеним Національним банком України на день підписання установчого договору про створення банку, проходять співбесіду з членами Комісії згідно з анкетою співбесіди. За відсутності осіб, які мають проводити співбесіду, їх заміняють особи, які тимчасово виконують Їх службові обов'язки.
Анкета співбесіди додається до пакета документів із реєстрації банку, результати співбесіди враховуються при розгляді питання про реєстрацію банку.
Комісія з питань нагляду та регулювання діяльності банків при територіальному управлінні Національного банку України (якщо заявлений статутний капітал банку становить менше 5 млн. ЄВРО), а також Комісія Національного банку України (якщо заявлений статутний капітал банку становить 5 і більше млн. ЄВРО) приймає рішення про професійну придатність кандидатів на посади голови правління та головного бухгалтера — з урахуванням загальної оцінки всіх поданих документів та ділових якостей рекомендованого кандидата.
Після прийняття Національним банком України відповідного рішення комерційному банку видається свідоцтво про реєстрацію.
Реєстрація комерційного банку здійснюється шляхом внесення відповідного запису до Реєстрі банків, валютних бірж і фінансово-кредитних установ у місячний строк із дня одержання всіх передбачених документів. Рішення про реєстрацію банку доводиться до відома ради (спостережної ради) банку і територіального управління Національного банку України за місцем розташування банку листом за підписом директора Департаменту реєстрації та ліцензування банків з доданням статуту зареєстрованого банку, титульна сторінка якого засвідчена печаткою Національного банку України і підписом заступника Голови Правління. Статут банку прошивається і засвідчується на звороті печаткою Управління справами Національного банку України.
Після реєстрації комерційного банку в територіальному управлінні Національного банку України, за його місцезнаходженням відкривається кореспондентський рахунок, на який із тимчасового рахунку перераховуються зібрані кошти, що утворюють статутний капітал комерційного банку.
Національний банк України у Положенні «Про порядок створення і реєстрації комерційних банків» передбачив випадки, коли він може відмовити в реєстрації комерційному банку. Відобразимо ці випадки у вигляді схеми (рис. 18).
У разі відмови в реєстрації банку кошти з тимчасового рахунку повертаються засновникам, акціонерам (учасникам) банку за їх заявою у тижневий строк.
Рішення про відмову в реєстрації комерційного банку може бути оскаржено в судовому порядку
У відповідності з нормативними актами, на території України можуть створюватися банки за участю іноземного капіталу Реєстрація таких банків має особливості Розглянемо їх
Банком за участю іноземного капіталу вважається банк за участю іноземних юридичних і фізичних осіб, які придбали акції (частки в статутному капіталі) банку як при первинному розміщенні, так і на вторинному ринку
Для реєстрації банку за участю іноземних юридичних осіб, окрім документів, передбачених для реєстрації комерційного банку, засновником якого є українські юридичні особи, подаються такі документи
рішення уповноваженого органу іноземного засновника, акціонера (учасника) про участь у створенні комерційного банку в Україні,
письмова згода контрольного органу країни, резидентом якої є іноземний засновник, акціонер (учасник), на участь у створенні в Україні комерційного банку, якщо це передбачено законодавством країни іноземного засновника, акціонера (учасника),
витяг з торговельного (банківського) реєстру країни, де іноземний засновник, акціонер (учасник) офіційно зареєстрований,
копії установчих документів іноземних засновників, акціонерів (учасників),
копії установчих документів засновників, акціонерів (учасників) іноземних засновників, акціонерів (учасників),
висновок іноземного аудитора про фінансовий стан засновників, акціонерів (учасників), підтверджений у встановленому порядку аудиторською фірмою (аудитором) України,
повідомлення керівництва центрального банку іноземної держави або уповноваженого органу про здійснення достатнього контролю за діяльністю своїх банків — засновників (акціонерів), учасників українського банку за участю іноземного капіталу та відповідна згода на участь у створенні банку на території України,
інформація обслуговуючого іноземного банку щодо плато спроможності іноземних засновників (учасників) — не банків Іноземним громадянином подаються такі документи підтвердження банку, в якому він має власний рахунок, про платоспроможність громадянина,
рекомендації не менш як двох іноземних юридичних осіб або громадян із відомою платоспроможністю
Документи подаються мовою оригіналу з перекладами українською мовою, засвідченими в нотаріальному порядку за місцем їх видачі і легалізованими в консульських установах України (якщо інше не передбачено міжнародними угодами)
Комерційний банк у випадку необхідності може внести зміни і доповнення до статуту
Комерційний банк зобов'язаний оперативно, але не пізніше ніж у місячний строк після прийняття загальними зборами акціонерів, зборами учасників (надалі — збори) рішення про внесення змін та доповнень до статуту, подати до Національного банку України для їх реєстрації пакет необхідних документів
Територіальному управлінню Національного банку України за місцезнаходженням комерційного банку подаються
клопотання про реєстрацію змін і доповнень до статуту банку за підписом голови правління банку,
рішення зборів банку (протокол, засвідчений печаткою банку) про збільшення статутного капіталу банку, а також про внесення змін і доповнень до статуту Рішення про збільшення статутного капіталу банку може бути прийняте за умови повної сплати кожним акціонером (учасником) банку своєї частки в попередньо зареєстрованому статутному капіталі банку Банк, створений як відкрите акціонерне товариство, додатково подає рішення зборів банку (протокол, засвідчений печаткою банку) про затвердження результатів відкритої підписки на акції банку,
зміни і доповнення до статуту банку за підписом голови виконавчого органу (правління) банку або уповноваженої особи, засвідчені печаткою банку, в чотирьох примірниках,
перелік двадцяти найбільших акціонерів (учасників) банку, в якому вказуються найменування акціонера (учасника), його місцезнаходження, платіжні реквізити, паспортні дані фізичних осіб та кількість акцій (часток), на які він підписався, їх загальна вартість і частка в статутному капіталі банку,
висновки аудиторської організації про здійснення додаткових внесків до статутного капіталу банку його акціонерами, учасниками або про придбання акцій (часток) на вторинному ринку за рахунок власних коштів акціонерів (учасників) банку — юридичних осіб, які ввійшли до переліку двадцяти найбільших акціонерів (учасників),
довідки органів державної податкової служби про наявність коштів у нових фізичних осіб-акціонерів (учасників) банку, які ввійшли до переліку двадцяти найбільших акціонерів (учасників) банку та які здійснили додаткові внески до статутного капіталу банку, якщо заявлений розмір їх внесків (вартість акцій) перевищує сто неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, встановлених на день сплати коштів. Фізичні особи — акціонери (учасники) банку, які придбали акції (частки) банку на вторинному ринку, подають довідки органів державної податкової служби або інші документи, що підтверджують джерела походження коштів, якщо розмір їх часток (вартість акцій) перевищує сто неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, встановлених на день сплати коштів;
бухгалтерська і фінансова звітність двадцяти найбільших акціонерів (учасників) банку — юридичних осіб, які здійснили додаткові внески до статутного капіталу банку або придбали акції (частки) на вторинному ринку, на перше число місяця, в якому здійснено кожний внесок до статутного капіталу банку. Ті акціонери (учасники), які зареєстровані в тому місяці, в якому здійснено внесок або придбано акції (частки) на вторинному ринку, бухгалтерську і фінансову звітність подають на перше число місяця після сплати внеску;
копії первинних платіжних документів про здійснення кожним із двадцяти найбільших акціонерів (учасників) банку додаткових внесків до статутного капіталу банку (не менше ЗО або 50% додаткових внесків до статутного капіталу або вартості акцій, на які акціонер підписався, відповідно до статей 30, 31, 52 Закону України «Про господарські товариства»);
копія свідоцтва про реєстрацію попереднього випуску акцій, виданого Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку, засвідчена в нотаріальному порядку;
засвідчена банком копія звіту про проведення відкритої підписки на акції за встановленими Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку вимогами, а також її підтвердження про прийняття цього звіту;
установчі документи нових акціонерів (учасників) банку, а також тих акціонерів (учасників), в установчі документи яких внесено зміни, з переліку двадцяти найбільших акціонерів (учасників) банку (оригінали або копії, засвідчені в нотаріальному порядку);
установчі документи засновників нових акціонерів (учасників) банку, які ввійшли до переліку двадцяти найбільших акціонерів, учасників (оригінали або копії, засвідчені в нотаріальному порядку);
копія свідоцтва про державну реєстрацію нових акціонерів (учасників) банку з переліку двадцяти найбільших акціонерів (учасників) банку, засвідчена в нотаріальному порядку;
копія платіжного документа про внесення плати за реєстрацію змін та доповнень до статуту банку на рахунок № 6493499270 і в Операційному управлінні Національного банку України, МФО 300001. Розмір плати встановлено Постановою Верховної Ради України від 21.12.94 р. № 317/94-ВР «Про внесення змін до Постанови Верховної Ради України від 20.03.91 р. «Про порядок введення в дію Закону України «Про банки і банківську діяльність».
Якщо банк змінює область місцезнаходження, то, крім зазначених вище документів, банк також подає до територіального управління за місцем нового розташування такі документи:
статут банку та зміни і доповнення до нього, зареєстровані Національним банком України (копії, засвідчені в нотаріальному порядку);
договір оренди приміщення на строк не менше п'яти років або документ, який засвідчує право власності на приміщення,
яке відповідає встановленим вимогам;
довідку Державної податкової адміністрації про відсутність у
банку заборгованості перед бюджетом;
висновок територіального управління Національного банку України за місцем попереднього розташування про фінансовий стан банку, дотримання ним чинного законодавства та нормативних актів Національного банку України, відсутність заборгованості за кредитами (відсотками за кредит), отриманими від Національного банку України, та згоду на зміну місцезнаходження банку.
Двадцять найбільших акціонерів (учасників) банку визначаються банком самостійно. З метою виконання вимог статті 22 Закону України «Про банки і банківську діяльність» у частині складу акціонерів (учасників) банку та розміру їх часток у статутному капіталі банку, а також вимог статті 24 зазначеного вище Закону в частині джерел коштів, що внесені акціонерами (учасниками) до статутного капіталу, банк самостійно здійснює контроль за виконанням вищезазначених вимог усіма акціонерами (учасниками) на підставі їх установчих документів і, за необхідності, Їх засновників, аудиторських висновків, а також бухгалтерської і фінансової звітності акціонерів (учасників) банку. Банк самостійно здійснює контроль за дотриманням вимог статей 16, 33, 38 і 52 Закону України «Про господарські товариства» в частині повноти і строків оплати кожним засновником (акціонером), учасником своєї частки (вартості акцій) у статутному капіталі Підрозділи банківського нагляду Національного банку України здійснюють перевірки дотримання банками вимог чинного законодавства Інформація про результати перевірки в тижневий строк надається Департаменту реєстрації та ліцензування банків Національного банку України
Реєстрація змін і доповнень здійснюється у місячний строк з часу одержання усіх передбачених документів
Територіальні управління Національного банку України приймають рішення про реєстрацію змін та доповнень до статутів банків, визначених Комісією, за винятком змін та доповнень у зв'язку з реорганізацією банку (зміна виду товариства), рішення про реєстрацію яких приймає Національний банк України Національний банк України приймає рішення про реєстрацію змін та доповнень до статутів усіх інших банків
У разі прийняття Національним банком України рішення про реєстрацію змін та доповнень до статуту банку пакет документів і висновок територіального управління Національного банку України про відповідність поданих змін і доповнень вимогам чинного законодавства і нормативних актів Національного банку України, підготовлений у двотижневий строк з часу отримання повного пакета документів, подаються до Національного банку України
Повідомлення про прийняте територіальним управлінням Національного банку України рішення про реєстрацію змін та доповнень до статуту банку надсилається разом з одним примірником змін та доповнень до статуту банку Національному банку України для внесення відповідного запису до Реєстру банків, валютних бірж і фінансово-кредитних установ Титульна сторінка змін та доповнень до статуту банку засвідчується підписом начальника та гербовою печаткою територіального управління Національного банку України Зміни та доповнення до статуту банку прошиваються та засвідчуються на звороті печаткою загального відділу територіального управління Національного банку України Розглянутий пакет документів разом із висновками залишається в територіальних управліннях Персональну відповідальність за якість розгляду, відповідність вимогам чинного законодавства України змін та доповнень до статутів банків, за якими прийнято рішення про їх реєстрацію, несе начальник територіального управління Національного банку України
Зміни та доповнення до статуту банку набувають чинності після внесення відповідного запису до Реєстру банків, валютних бірж і фінансово-кредитних установ Запис здійснюється за датою прийняття територіальним управлінням Національного банку України рішення про реєстрацію змін до статуту банку Про здійснення запису щодо реєстрації змін до статуту банку Національний банк України повідомляє банк і територіальне управління Національного банку України листом за підписом директора Департаменту реєстрації та ліцензування банків Якщо рішення про реєстрацію змін та доповнень до статуту банку приймає Національний банк України, він повідомляє про це банк і територіальне управління Національного банку України листом за підписом директора Департаменту реєстрації та ліцензування банків, а також надсилає примірник змін, титульна сторінка якого засвідчена печаткою Національного банку України і підписом заступника Голови Правління Зміни та доповнення до статуту банку прошиваються і засвідчуються на звороті печаткою Управління справами Національного банку України
Про відмову в реєстрації змін та доповнень до статутів територіальні управління Національного банку України або Національний банк України (якщо рішення про реєстрацію змін та доповнень приймається Національним банком України) повідомляють банкам письмово із зазначенням підстав відмови
У разі зміни голови виконавчого органу банку (правління), головного бухгалтера банку в тижневий строк після прийняття рішення про це до територіального управління Національного банку України за місцезнаходженням банку подається протокол зборів (або іншого компетентного органу банку) про звільнення попередніх голови виконавчого органу банку (правління) або головного бухгалтера, а також протокол зборів (або іншого компетентного органу), на яких призначені нові кандидатури, і відомості про останніх
Пакет цих документів та висновок територіального управління Національного банку України про їх професійну придатність і відповідність визначеним вимогам надсилаються Національному банку України для погодження
У разі зміни керівництва банків, визначених Комісією, кандидати на посади голови правління та головного бухгалтера проходять співбесіду та погодження У решті банків погодження зазначених керівників банків здійснюється комісіями з питань нагляду та регулювання діяльності банків територіальних управлінь Національного банку України в такому ж порядку Розгляд документів, поданих на погодження кандидатів на керівні посади банків, а також їх погодження територіальними управліннями Національного банку України здійснюється в двотижневий строк із часу отримання повного пакета документів Про своє рішення територіальне управління повідомляє Нацюнальний банк України в тижневий строк із наданням витягу з проте колу засідання комісії з питань нагляду та регулювання діяльності банків територіального управління та копії пакета документів, засвідчених територіальним управлінням Національного банку України
Банки зобов'язані в триденний строк електронною поштою або факсом повідомляти територіальне управління Національного банку України та Національний банк України про зміну адреси (з поданням у місячний строк документів, необхідних для внесення змін до статуту банку), номерів телефонів, телетайпа, факсу

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Реєстрація комерційних банків» з дисципліни «Банківське право України»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: СИСТЕМИ АВТОМАТИЗОВАНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ
Організаційна структура банку та управління ним
План грошових потоків
Аудит визначення і використання фонду оплати праці
СУТНІСТЬ ВАЛЮТИ ТА ВАЛЮТНИХ ВІДНОСИН. КОНВЕРТОВАНІСТЬ ВАЛЮТИ


Категорія: Банківське право України | Додав: koljan (02.05.2011)
Переглядів: 1190 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП