В ринкових умовах, які вимагають від робіт-ника високої професійної мобільності, пов’язаної з переміною, набуттям нової або суміщеної професії, формування нових знань, навичок і умінь відбувається на основі уже наявних. У цьому ви-падку трудові навички вступають у взаємодію. В деяких випад-ках старі навички сприяють оволодінню новими, тобто має місце позитивне перенесення навичок. Формування нових навичок відбувається швидко і ефективно, а самі навички характеризуються гнучкістю і пластичністю. Якщо старі навички утруднюють фор-мування нових, відбувається їх інтерференція, тобто негативне перенесення. Ці особливості взаємодії старих і нових трудових навичок необхідно враховувати при організації виробничого на-вчання в процесі професійної переорієнтації працівників.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Закономірності взаємодії трудових навичок» з дисципліни «Фізіологія і психологія праці»