ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Психологія » Фізіологія і психологія праці

Суть і тривалість функціональної музики
Раціоналізація внутрішньозмінних режимів праці і відпочинку пов’язана також із застосуванням функціона-льної музики.
Функціональна — це музика, яка супроводжує процеси праці з метою підвищення або підтримання високого рівня працездатності.
Вплив музики на життєдіяльність організму людини зумовлю-ється тим, що вона викликає позитивні емоції і стимулює ритм ру-хів.
Призначення і характер музикальних передач протягом робо-чої зміни обумовлюється динамікою працездатності. Тому перед початком роботи протягом 15…20 хв доцільно передавати зу-стрічну музику, щоб підняти тонус і настрій працівників. На по-чатку зміни і після обіду протягом 10…15 хв проводиться транс-ляція музикальних передач для стимулювання процесу впрацювання. На початкових стадіях розвитку втоми в першій і другій половині робочого дня доцільно транслювати музику для запобі-гання втомі і зняття відчуття стомлення. В останню годину роботи транслюють так звану передфінальну музику, а по закінченні ро-боти — фінальну, яка також покликана зняти відчуття стомлення. Загальна тривалість музикальних передач за зміну становить 1…2,5 год залежно від конкретних виробничо-технічних та органі-заційних умов і регулюється відповідними графіками. Особливо ефективна функціональна музика при виконанні монотонних робіт.
Недоцільно застосовувати музику при виконанні робіт, які вимагають високої концентрації уваги працівника, значного на-вантаження розумовими діями, виконуються в несприятливих са-нітарно-гігієнічних умовах та на нестаціонарних робочих місцях.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Суть і тривалість функціональної музики» з дисципліни «Фізіологія і психологія праці»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Інвестиційний процес у державі з ринковою економікою
Процес кредитування клієнтів банку
Задача о двух яйцах
ЗМІСТ ТА МЕТА МАРКЕТИНГОВОЇ ПРОДУКТОВОЇ ТА ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ІННОВАЦІ...
МАСА ГРОШЕЙ В ОБОРОТІ. ГРОШОВІ АГРЕГАТИ ТА ГРОШОВА БАЗА


Категорія: Фізіологія і психологія праці | Додав: koljan (20.04.2011)
Переглядів: 938 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП