ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Економіка підприємства » Звітність бюджетних організацій

МЕТОДИКА СКЛАДАННЯ ЄДИНОГО КОШТОРИСУ ДОХОДІВ І ВИДАТКІВ БЮДЖЕТНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ
На виконання постанови Верховної Ради України від 12.07.96
№ 327 «Про структуру узгодженої класифікації України» Кабінет Міністрів України постановою від 16.02.98 № 164 затвердив Поло-ження про порядок складання єдиного кошторису доходів і видатків бюджетної установи та організації.
Єдиний кошторис доходів і видатків бюджетної установи та організації є основним документом, який визначає розподіл коштів установи.
Формування його здійснюється на підставі лімітної довідки про асигнування з бюджету, яку вища організація надсилає всім підпо-рядкованим установам у двотижневий термін після затвердження бюджету, з якого провадиться фінансування установи. Форми кош-торису, лімітної довідки, штатного розпису розробляються та за-тверджуються Мінфіном України (див. с. 22—34).
Під час формування лімітів витрат у підпорядкованих установах вищі організації повинні враховувати об’єктивну потребу в коштах кожної установи, виходячи з її основних виробничих показників, обсягу виконуваної роботи, штатної чисельності та намічених захо-дів по скороченню витрат у плановому періоді. За таких умов мають виконуватися вимоги щодо забезпечення фінансовими ресурсами невідкладних витрат, насамперед витрат на заробітну плату з нара-хуванням на соціальне страхування, а також на господарське утри-мання установи. Асигнування на придбання обладнання, капіталь-ний ремонт приміщень тощо, які не мають першочергового значення, можуть передбачатися лише за умови забезпечення коштами невідкладних витрат.
Єдиний кошторис доходів і видатків складається усіма устано-вами на календарний рік і затверджується керівником відповідної вищої організації не пізніше ніж через місяць після затвердження відповідного бюджету, з якого провадиться фінансування установи. Одночасно з кошторисом на затвердження вищій організації, якщо законодавством не встановлено інший порядок затвердження, пода-ється штатний розпис установи, включаючи її структурні підрозді-ли, які утримуються за рахунок спеціальних чи інших позабюджет-них коштів. Кошторис і штатний розпис затверджуються у двох примірниках, один з яких повертається установі, а другий залиша-ється у вищої організації.
Кошториси доходів і видатків та штатні розписи установ, які не мають вищої галузевої організації (центральні, районні, центральні міські лікарні тощо), затверджуються районними державними адмі-ністраціями або виконавчими органами відповідних місцевих рад.
Кошториси доходів і видатків на проведення централізованих за-ходів затверджуються керівниками міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, державних адміністрацій та виконавчих органів місцевих рад, за планами яких виконуватимуться зазначені заходи.
Кошториси доходів і видатків та штатні розписи затверджу-ються в такому порядку:
а) міністерств та інших центральних органів виконавчої влади (незалежно від джерел утримання), обласних, Київської та Севас-топольської міських державних адміністрацій, центральних орга-нів управління державними цільовими фондами, президій дер-
жавних академій наук, Державного науково-виробничого центру страхового фонду документації, лікувально-оздоровчих об’єднань при Кабінеті Міністрів України, а також установ і закладів, які безпосередньо фінансуються з Державного бюджету, — Мінфі-ном, якщо інше не передбачено законодавством; кошториси і шта-тні розписи органів виконавчої влади, підпорядкованих міністерс-твам та іншим центральним органам виконавчої влади, — керівниками цих міністерств та інших центральних органів виконавчої влади;
б) міністерств і відомств Автономної Республіки Крим, управ-лінь, відділів, інших підрозділів обласних, Київської та Севасто-польської міських державних адміністрацій, районних державних адміністрацій — Радою міністрів Автономної Республіки Крим, відповідними адміністраціями після попередньої експертизи у Міні-стерстві фінансів Автономної Республіки Крим, обласних, Київсь-кому та Севастопольському міських фінансових управліннях;
в) управлінь, відділів, інших підрозділів районних державних адміністрацій — районними державними адміністраціями після по-передньої експертизи у районних фінансових відділах;
г) регіональних відділень (служб) державних цільових фондів — вищими органами;
д) національних закладів освіти, що безпосередньо фінансуються з Державного бюджету, — керівниками цих закладів у межах дове-дених посадових ставок.
Установи, які фінансуються з Державного бюджету і відповід-но до законодавства самостійно затверджують кошториси і штатні розписи, у місячний термін після прийняття бюджету подають Мі-нфіну затверджені кошториси, розрахунки даних та штатні розпи-си.
Затвердження кошторису доходів і видатків та штатного розпису установи засвідчується підписом керівника відповідного органу із зазначенням дати затвердження і гербовою печаткою. Зміни до за-твердженого кошторису доходів і видатків та штатного розпису в процесі його виконання можуть вноситися лише з дозволу організа-ції, яка їх затвердила.
Фінансування установ без затвердженого у визначеному поряд-ку кошторису забороняється. У процесі виконання кошторисів ке-рівники установ мають право в межах затвердженої загальної суми видатків на оплату праці самостійно перерозподіляти кошти між фондом заробітної плати за основними окладом, доплатами і над-бавками та фондом на преміювання. Зазначені зміни можуть вно-ситися лише за наявності відповідних підстав згідно із законодав-ством з питань оплати праці. В разі внесення таких змін обґрунтування у вигляді пояснювальної записки подаються установою до квартальних та річних звітів про виконання кошторису доходів і видатків.
Єдиний кошторис доходів і видатків установи складається з трьох розділів: 1) бюджетні асигнування; 2) інші кошти; 3) видатки за рахунок перевищення доходів над видатками спеціальних та ін-ших позабюджетних коштів. Кожний з трьох розділів кошторису поділяється на дохідну і видаткову частини.
Дохідна частина єдиного кошторису доходів і видатків.
У дохідній частині єдиного кошторису доходів і видатків уста-нови зазначаються планові обсяги бюджетних асигнувань, що виді-ляються на утримання установи, а також надходження з інших до-хідних джерел, одержання яких передбачено відповідними нормативно-правовими актами.
Загальна сума доходів установи, відповідно до якої формується видаткова частина кошторису, визначається з урахуванням залишків коштів на початок планового періоду спеціальних та інших позабю-джетних коштів.
Формування дохідної частини єдиного кошторису доходів і ви-датків установи здійснюється на підставі індивідуальних розрахун-ків доходів і платежів та відрахувань до бюджету, які складаються по кожному джерелу доходів, що передбачаються у плановому пе-ріоді. За основу цих розрахунків беруться показники обсягів надан-ня тих чи інших платних послуг, а також інші розрахункові показ-ники (площа приміщень та вартість обладнання, іншого майна, що здаються в оренду, кількість місць у гуртожитках, кількість відвіду-вачів музеїв, виставок тощо) та розмір плати в розрахунку за одини-цю показника, який повинен встановлюватися відповідно до зако-нодавства. На підставі перелічених показників визначається сума доходів на плановий період по кожному джерелу доходів з помісяч-ним розподілом та урахуванням конкретних умов роботи установи. Під час формування показників, на підставі яких визначаються до-ходи планового періоду, обов’язково повинен враховуватися рівень їх фактичного виконання за останній звітний рік, а також очікувано-го виконання за період, що передує плановому. Показники повинні наводитися в обсязі, зазначеному в формі розрахунку, і повною мі-рою відповідати показникам бухгалтерської звітності за відповідні періоди.
Видаткова частина єдиного кошторису доходів і видатків.
У видатковій частині єдиного кошторису доходів і видатків установи зазначається загальна сума витрат установи з розпо-
ділом їх за категоріями видатків економічної класифікації, а та-кож зі встановленням витрат, фінансування яких планується про-вести за рахунок бюджетних асигнувань і позабюджетних над-
ходжень.
Асигнування, передбачені у видатковій частині єдиного кошто-рису доходів і видатків установи, мають забезпечувати повне фінан-сування витрат цієї установи. Для цього чисельність працівників установи, яка пропонується до затвердження за штатним розписом, повинна бути приведена у відповідність з фондом зарплати, який планується, а витрати на господарське утримання — з наявними джерелами фінансування.
Затвердження кошторисів видатків у сумах, що перевищують пе-редбачені бюджетним асигнуванням, тягне за собою відповідаль-ність згідно із законодавством.
Видатки установи за рахунок бюджетних коштів передбачаються відповідними нормативно-правовими актами, що визначають поря-док формування обсягів витрат за їх категоріями, кожна з яких обов’язково обґрунтовується розрахунками. Вони здійснюються з урахуванням особливостей діяльності установи, яка надає платні послуги.
Видатки за рахунок перевищення доходів над видатками спеціа-льних та інших позабюджетних коштів плануються за категоріями видатків в цілому з виокремленням сум, що спрямовуються на по-криття дефіциту бюджетних асигнувань. Зазначені кошти передба-чаються насамперед на задоволення потреби в коштах на заробітну плату працівників установ з нарахуваннями на соціальне страхуван-ня, на оплату витрат, пов’язаних з господарським утриманням уста-нов, та інших першочергових витрат.
Додаток 1
до наказу Міністерства фінансів України
від 19.02.98 № 38
ЛІМІТНА ДОВІДКА № _____
про витрати із бюджету на 199___ рік
Видана
(назва організації, яка видала лімітну довідку)

(назва установи, закладу, організації, якій видається лімітна довідка)
Підстава:

1. З___________________________ бюджету виділено (збільшено)
на 199__ рік за ___ кодом функціональної класифікації асигнувань: ___тис. грн.,
в тому числі на:
Поточні видатки: _________________ тис. грн.;
з них на:
оплату праці: ____________________ тис. грн.,
нарахування на заробітну плату: ___________________ тис. грн.,
оплату послуг з утримання бюджетних установ
та оплату комунальних послуг і енергоносіїв: ___________________ тис. грн.;
капітальні видатки: ________________________ тис. грн.
2. У загальній сумі зазначених видатків з бюджету враховано витрати на утримання:
— середньорічної чисельності працівників (__________ посад);
— легкового автотранспорту (крім спеціального) в кількості ______ одиниць,
а саме: _____ грн.
3. Проекти єдиного кошторису видатків установи і штатного розпису
на 199__ рік із зведеними даними та розрахунками повинні бути подані
на затвердження до ____________ 199__ року
(число і місяць)

МП Посада
керівника Підпис

«____»_______________199__ року


Додаток 2
до наказу Міністерства фінансів України
від 19.02.98 № 38
КОШТОРИС
ЗАТВЕРДЖЕНИЙ в сумі _________________
доходів і видатків _________________________ ______________________________________________________грн.
(сума літерами і цифрами)
______________________________ на 199__ рік
(назва установи, організації) ________________________________________________________
(посада)
індивідуальний (загальний) ________________
_________________________________________
(найменування району (міста), області)
____________________________ ___________________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
_____________________________________________
(число, місяць, рік)
Бюджет _________________________________ М.П.
.
Код відомчої класифікації _________________
Функція ________________________________
Код функціональної класифікації ___________

Бюджетні асигнування
Показники Код
видатків
згідно з
економічною
класифікацією 199__ рік 199__ рік
Затверджено
з урахуванням
внесених змін Виконано
на
_________
(фактичні витрати) Обраховано
установою,
організацією Затверджено
всього на рік в тому числі по кварталах
І
квартал ІІ
квартал ІІІ
квартал ІV
квар-тал
А 1 2 3 4 5 6 7 8 9
ДОХОДИ
Надходження коштів у поточному році х х х
Продовження кошторису
Бюджетні асигнування
Показники Код
видатків
згідно з
економічною
класифікацією 199__ рік 199__ рік
Затверджено
з урахуван-ням
внесених змін Виконано
на
_________
(фактичні витрати) Обраховано
установою,
організацією Затверджено
всього на рік в тому числі по кварталах
І
квартал ІІ
квартал ІІІ
квартал ІV
квар-тал
А 1 2 3 4 5 6 7 8 9
ВИДАТКИ
Видатки на товари і по-слуги 1100
Оплата праці працівників бюджетних установ 1110
Нарахування на заробітну плату 1120
Придбання предметів по-стачання і матеріалів 1130
з них: Медикаменти та перев’язувальні матеріали 1132
Продукти харчування 1133
Видатки на відрядження 1140
Оплата послуг з утриман-ня бюджетних установ 1150
Продовження кошторису
Бюджетні асигнування
Показники Код
видатків
згідно з
економічною
класифікацією 199__ рік 199__ рік
Затверджено
з урахуван-ням
внесених змін Виконано
на
_________
(фактичні витрати) Обраховано
установою,
організацією Затверджено
всього на рік в тому числі по кварталах
І
квартал ІІ
квартал ІІІ
квартал ІV
квар-тал
А 1 2 3 4 5 6 7 8 9
з них: Оплата транспор-тних послуг та утриман-ня власних транспортних засобів 1151
Послуги зв’язку 1156
Оплата комунальних по-слуг та енергоносіїв: 1160
оплата теплопостачання 1161
оплата водопостачання та водовідведення 1162
оплата електроенергії 1163
оплата природного газу 1164
Дослідження і розробки, державні програми 1170
Субсидії і поточні транс-фертні виплати 1300
Продовження кошторису
Бюджетні асигнування
Показники Код
видатків
згідно з
економічною
класифікацією 199__ рік 199__ рік
Затверджено
з урахуван-ням
внесених змін Виконано
на
_________
(фактичні витрати) Обраховано
установою,
організацією Затверджено
всього на рік в тому числі по кварталах
І
квартал ІІ
квартал ІІІ
квартал ІV
квар-тал
А 1 2 3 4 5 6 7 8 9
з них: Трансферти насе-ленню 1340
Капітальні видатки
2000
Придбання основного ка-піталу 2100
Придбання обладнання і предметів довгостроково-го користування 2110
Капітальний ремонт 2130
Придбання землі і нема-теріальних активів 2300
Капітальні трансферти 2400
Всього видатків поточ-ного року
Продовження кошторису
Інші кошти
Показники Код видатків згідно з економічною
класифікацією Всього
на рік В тому числі по кварталах
І
квар-тал ІІ
квар-тал ІІІ
квар-тал ІV
квар-тал
А 1 2 3 4 5 6
ДОХОДИ
Залишок коштів на початок року х
Надходження коштів у поточному році х
Всього доходів з урахуванням залишку на початок року х
ВИДАТКИ

Видатки на товари і послуги 1100
Оплата праці працівників бюджетних установ 1110
Нарахування на заробітну плату 1120
Придбання предметів постачання і матеріалів 1130
з них: Медикаменти та перев’язувальні матеріали 1132
Продукти харчування 1133
Видатки на відрядження 1140
Оплата послуг з утримання бюджетних установ 1150
з них: Оплата транспортних послуг та утримання власних транспортних засобів 1151
Продовження кошторису
Інші кошти
Показники Код видатків згідно з економічною
класифікацією Всього
на рік В тому числі по кварталах
І ква-ртал ІІ квар-тал ІІІ квар-тал ІV квар-тал
А 1 2 3 4 5 6
Послуги зв’язку 1156
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв: 1160
оплата теплопостачання
1161
оплата водопостачання та водовідведення 1162
оплата електроенергії 1163
оплата природного газу 1164
Дослідження і розробки, державні програми 1170
Виплата процентів 1200
Субсидії та поточні трансфертні виплати 1300
з них: Трансферти населенню 1340
Капітальні видатки 2000
Придбання основного капіталу 2100
Придбання обладнання і предметів довгострокового користування 2110

Продовження кошторису
Інші кошти
Показники Код видатків згідно з економічною
класифікацією Всього
на рік В тому числі по кварталах

І
квар-тал ІІ
квар-тал ІІІ квар-тал ІV квар-тал
А 1 2 3 4 5 6
Капітальне будівництво 2120
Капітальний ремонт
2130
Придбання землі і нематеріальних активів 2300
Капітальні трансферти 2400

Податок на додану вартість
Інші платежі та відрахування
Разом видатків
Перевищення доходів над видатками


Продовження кошторису

Видатки за рахунок перевищення доходів над видатками по спецкоштах та інших позабюджетних коштах
Всього
затвер-
джено по
уста-нові
на рік
Показники Код вида-тків
згі-дно з економі-чною класифіка-цією Всього на рік З них на по-криття
дефіциту бюджетних
асигнувань В тому числі
I квартал з них на покриття
дефіциту бюджетних асигнувань II квартал з них на покриття
дефіциту бюджетних асигнувань III квартал з них на по-криття
дефіциту бюджетних
асигнувань IV квартал з них на по-криття
де-фі-ци-ту бюджетних
асигнувань
ДОХОДИ
Залишок коштів на початок року
х
Надходження коштів у поточному році х
Всього доходів з урахуванням залишку на початок року х
ВИДАТКИ
Видатки на товари і послуги 1100
Оплата праці працівників бюджетних установ 1100
Нарахування на заробітну плату 1120
Придбання предметів постачання і матеріалів 1130
з них: Медикаменти та перев’язувальні ма-теріали 1132
Продукти харчування
1133
Продовження кошторису
Видатки за рахунок перевищення доходів над видатками по спецкоштах та інших позабюджетних коштах
Всього
затвер-
джено по
уста-нові
на рік
Показники Код вида-тків
згі-дно з економі-чною класифіка-цією Всього на рік З них на по-криття
дефіциту бюджетних
асигнувань В тому числі
I квартал з них на покриття
дефіциту бюджетних асигнувань II квартал з них на покриття
дефіциту бюджетних асигнувань III квартал з них на по-криття
дефіциту бюджетних
асигнувань IV квартал з них на по-криття
де-фі-ци-ту бюджетних
асигнувань
Видатки на відрядження 1140
Оплата послуг з утримання бюджетних установ 1150
з них: Оплата транспортних послуг та утримання власних транспортних засобів 1151
Послуги зв’язку 1156
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв: 1160
оплата теплопостачання 1161
оплата водопостачання та водовідведення 1162
оплата електроенергії 1163
оплата природного газу 1164
Дослідження і розробки, державні програми 1170
Виплата процентів
1200
Продовження кошторису
Видатки за рахунок перевищення доходів над видатками по спецкоштах та інших позабюджетних коштах
Всього
затвер-
джено по
уста-нові
на рік
Показники Код ви-да-тків
згі-дно з економі-чною класи-фі-ка-цією Всього на рік З них на по-криття
дефіциту бюджетних
асигнувань В тому числі
I квартал з них на покриття
дефіциту бюджетних асигнувань II квартал з них на покриття
дефіциту бюджетних асигнувань III квартал з них на по-криття
дефіциту бюджетних
асигнувань IV квартал з них на по-криття
де-фі-ци-ту бюджетних
асигнувань
Субсидії та поточні трансфертні виплати 1300
з них: Трансферти населенню
1340
Капітальні видатки 2000
Придбання основного капіталу 2100
Придбання обладнання і предметів довгострокового користування 2110
Капітальне будівництво 2120
Капітальний ремонт 2130
Придбання землі та нематеріальних активів 2300
Капітальні трансферти 2400

Податок на додану вартість
х х х х х х х х х х х

Продовження кошторису
Видатки за рахунок перевищення доходів над видатками по спецкоштах та інших позабюджетних коштах
Всього
затвер-
джено по
уста-нові
на рік
Показники Код вида-тків
згі-дно з економі-чною класифіка-цією Всього на рік З них на по-криття
дефіциту бюджетних
асигнувань В тому числі
I квартал з них на покриття
дефіциту бюджетних асигнувань II квартал з них на покриття
дефіциту бюджетних асигнувань III квартал з них на по-криття
дефіциту бюджетних
асигнувань IV квартал з них на по-криття
де-фі-ци-ту бюджетних
асигнувань
Інші платежі та відрахування
х х х х х х х х х х х
Всього видатків
Перевищення доходів над видатками х х х х х х х х х х х
М.П. Керівник
(підпис) ( ініціали та прізвище)
Головний бухгалтер
(начальник планово-
фінансового відділу)
(підпис) (ініціали та прізвище)
«____»_______________ 199__ р.


Додаток 3
до наказу Міністерства фінансів України
від 19.02.98 № 38

ЗАТВЕРДЖУЮ
Штат у кількості
ШТАТНИЙ РОЗПИС штатних одиниць із місячним фондом
заробітної плати ____________________________

__________________________________________
(підпис керівника)
(назва установи, організації)
(число, місяць, рік)
М.П.
Сума в гривнях


п/п Назва
структурного
підрозділу та посад Кількість
штатних
посад Посадовий
оклад Надбавки Доплати Фонд заробітної плати
на місяць Фонд заробітної плати
на 199__ рік

1 2 3 4 5 6 7 8
Керівник
(підпис) ( ініціали та прізвище)
Головний бухгалтер
(начальник планово-
фінансового відділу)
(підпис) (ініціали та прізвище)
М.П.

Кошторис доходів і видатків бюджетної установи визначає за-гальний обсяг, цільове призначення і поквартальний розподіл ко-штів, у т. ч. витрати на оплату праці, які за сучасних умов станов-лять від 60 до 85 % від загальних витрат. Фінансування бюджетних установ здійснюється органами Державного казначейства України. Наказом Головного управління Державного казначейства України від 21.03.97 № 28 «Про впровадження казначейської сис-теми виконання Державного бюджету», зареєстрованим у Мінюсті України 21.03.97 за № 102/1906, та наказом Міністерства фінансів України від 03.12.97 № 265 «Про запровадження нової бюджетної класифікації України» затверджено Тимчасову інструкцію про по-рядок касового виконання Державного бюджету за видатками та запроваджено економічну класифікацію видатків бюджету, в т. ч. на оплату праці (коди з 1100 по 1123). Фінансування видатків за статтями кошторису доходів і видатків на заробітну плату та нара-хування на заробітну плату здійснюються в першочерговому по-рядку. Заробітна плата працівників бюджетних установ у межах утвореного в установленому порядку фонду оплати праці склада-ється з посадового окладу або тарифної ставки, премії, доплати за суміщення професій (посад), інших надбавок і доплат відповідно до чинних нормативних актів.
Порядок нарахування заробітної плати працівникам культурно-освітніх установ проводиться згідно з постановою Кабінету Мініс-трів України від 29.05.96 № 565 «Про упорядкування умов оплати праці працівників окремих галузей бюджетної сфери», наказом Мі-ністерства культури і мистецтв України від 02.09.96 № 440 «Про упорядкування умов оплати праці працівників культури і мистецтв бюджетних установ і організацій» (зі змінами та доповненнями), іншими нормативними документами. Зазначеними законодавчими актами керівникам установ та організацій культури надано право за-тверджувати штатні розписи і встановлювати оклади працівникам згідно з діючими схемами, вводити доплати за суміщення професій (посад), розширення зони обслуговування, збільшення обсягу робіт, високі творчі досягнення, визначати порядок і розмір преміювання працівників.
Нарахування заробітної плати творчого складу театру здійсню-ється адміністрацією театру на основі тарифікації, тобто з установ-ленням категорій і розмірів посадових окладів згідно з діючими схемами, та на підставі рішення художньої ради театру в межах фо-нду оплати праці. Оплата праці працівникам концертних організацій проводиться відповідно до діючих схем посадових окладів, розра-хункових і концертних ставок. Для творчих працівників, у т. ч. при-йнятих у концертну організацію на умовах договору або для вико-нання разової роботи, розмір оплати праці в трудовій угоді встановлюється у процентах від доходу в межах фонду оплати праці за фактично виконану роботу, виходячи з діючих посадових окладів і ставок авторської винагороди з урахуванням надбавок та оплати за домовленістю.
Розмір посадових окладів працівників та спеціалістів бібліотеч-ної системи залежить від освіти, стажу роботи та групи, до якої від-несено бібліотеку (І, ІІ, III, IV), кількість посад — від числа читачів та обсягу книговидачі (крім районів, які зазнали радіоактивного за-бруднення). Підставою для нарахування заробітної плати виклада-чам дитячих музичних і художніх шкіл є тарифікація, в якій зазна-чено освіту, стаж, концертмейстерські години, ставку та тижневе навантаження.
У будинках культури посадові оклади керівникам гуртків встановлюються за 3 години гурткової роботи на день, акомпані-аторам — за 4 години на день. Для цих працівників впроваджу-
ється місячний сумарний облік робочого часу, а оплата праці проводиться за фактично виконаний обсяг роботи по годинних ставках.
Оплата праці працівників освіти здійснюється на підставі Ін-струкції про порядок обчислення заробітної плати працівників осві-ти, затвердженої наказом Міністерства освіти України від 15.04.93
№ 102 (зі змінами та доповненнями), наказів Міністерства освіти України від 20.08.93 № 310 «Про затвердження Типового положен-ня про атестацію педагогічних працівників України», від 25.07.96
№ 252 «Про розміри посадових окладів (ставок заробітної плати) працівників закладів освіти», інших нормативних документів. Поса-дові оклади працівників освіти встановлюються керівниками уста-нов на основі діючих кваліфікаційних вимог і тарифних розрядів працівників відповідної кваліфікації з подальшою атестацією або згідно з чинним законодавством (при зміні розміру мінімальної за-робітної плати тощо).
При визначенні розміру посадових окладів працівників у закла-дах охорони здоров’я слід керуватися наказами Міністерства охоро-ни здоров’я України від 23.11.93 № 229 «Про затвердження Інстру-кції про порядок обчислення заробітної плати працівників закладів охорони здоров’я та соціального захисту населення», від 04.09.96 № 274 «Про затвердження схем посадових окладів (ставок заробіт-ної плати) працівників закладів охорони здоров’я та соціального за-хисту населення», іншими нормативними актами (зі змінами і допо-вненнями).
Кількість посад у медичних закладах за їх найменуванням і гру-пами встановлюється відповідно до затверджених штатними норма-тивами та кошторисами видатків медичного та фармацевтичного персоналу, працівників їдалень і кухонь, а також типовими штатами адміністративно-управлінського персоналу. Штатні нормативи і ти-пові штати затверджуються в межах планового фонду заробітної плати та бюджетних асигнувань.
Джерелом формування фонду оплати праці державних службов-ців є Державний бюджет України. Заробітна плата державних служ-бовців складається з посадових окладів, премій, доплат за ранги, надбавок за вислугу років на державній службі та інших надбавок. Посадові оклади державних службовців установлюються залежно від складності та рівня відповідальності виконуваних службових обов’язків. Постановою Кабінету Міністрів України від 21.01.93
№ 35 «Про умови оплати працівників апарату органів державної ви-конавчої влади та інших органів» (зі змінами та доповненнями) за-тверджено шкали співвідношень посадових окладів державних слу-жбовців і мінімального розміру заробітної плати. Доплата за ранг залежить від рангу, присвоєного державному службовцю (постанова Кабінету Міністрів України від 21.12.94 № 855). Відповідно до стат-ті 33 Закону України «Про державну службу» надбавка за вислугу років виплачується державним службовцям щомісячно у процентах до посадового окладу з урахуванням доплати за ранг і залежно від стажу державної служби у таких розмірах: понад 3 роки — 10 про-центів, понад 5 років — 15, понад 10 років — 20, понад 15 років — 25, понад 20 років — 30, понад 25 років — 40 процентів. Державним службовцям можуть також встановлюватися надбавки за високі до-сягнення у праці та виконання особливо важливої роботи, доплати за виконання обов’язків тимчасово відсутніх працівників та інші надбавки і доплати, а також надається матеріальна допомога для ви-рішення соціально-побутових проблем. Згідно зі статтею 35 згада-ного Закону державним службовцям до щорічної відпустки (30 ка-лендарних днів) надається матеріальна допомога на оздоровлення у розмірі посадового окладу. Державним службовцям, які мають стаж роботи в державних органах понад 10 років, надається додаткова оплачувана відпустка тривалістю до 15 календарних днів (без нара-хування допомоги на оздоровлення за ці дні). Працівникам прокура-тури, судів, податкової служби, органів державної виконавчої влади та інших органів згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 04.07.95 № 488 (зі змінами та доповненнями) надається матеріа-льна допомога в розмірі середньомісячного заробітку (в межах аси-гнувань, передбачених у Державному бюджеті України), яка може бути надана тільки за умови наявності коштів бюджетної установи (організації). Преміювання керівників органів державної виконавчої влади та інших відповідних органів, їх заступників, надання їм ма-теріальної допомоги і встановлення надбавок до посадових окладів здійснюються за рішенням вищих органів державної виконавчої влади у межах наявних коштів на оплату праці.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «МЕТОДИКА СКЛАДАННЯ ЄДИНОГО КОШТОРИСУ ДОХОДІВ І ВИДАТКІВ БЮДЖЕТНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ» з дисципліни «Звітність бюджетних організацій»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: АУДИТ ОКРЕМИХ СПЕЦИФІЧНИХ ЦИКЛІВ ТА РАХУНКІВ
МЕТОДИ АУДИТОРСЬКОЇ ПЕРЕВІРКИ, ОЗНАКИ ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ ФІНАНСО...
Теорія інвестиційного портфеля
Аудит фіксованого сільськогосподарського податку
МАКРОЕКОНОМІЧНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ


Категорія: Звітність бюджетних організацій | Додав: koljan (06.03.2011)
Переглядів: 2264 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП