Окрім змін, внесених у стратегічні документи з питань теро- 201 ристичної діяльності, зокрема в політичному вимірі – до досягнення і укладання порозумінь та угод, що стосувалися протистояння міжнародному тероризму як у регіональному, так і в глобальному масштабах; у військовому вимірі – переважно щодо технічного аспекту участі в антитерористичній коаліції і антитерористичних операціях, а також щодо вироблення ефективної антитерористичної “повітряної” системи; а також у правовому вимірі202. Вступаючи до ЄС, Польща зобов’язалася адаптувати правові норми боротьби з міжнародним тероризмом. Як результат до ст. 115 Кримінального кодексу РП, додано § 20, який містить визначення “злочину терористичного характеру”, згідно з яким таким злочином можна вважати заборонену дію, метою якої є: серйозне залякування великої кількості людей; примушення органів влади РП чи іншої держави або міжнародної організації до вживання або занехаяння окреслених дій чи функцій; спричинення серйозних порушень (розладів) в устрої чи економіці РП, іншої держави чи міжнародної організації – а також погроза вчинення таких дій203. Ці зміни сприяли зміцненню внутрішньої безпеки в Польщі, а тому не спричинили серйозних суперечок ані в державі, ані в ЄС. Додамо, що в “Програмі розвитку Збройних Сил РП на 2005–2010 роки” передбачається, що в 2010 р. аж 30 % збройних сил РП мають бути готові до транспортації та участі в операціях поза кордонами РП204. Ці сили звичайно можуть бути використані і у боротьбі з тероризмом.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Антитерористична діяльність Польщі» з дисципліни «Теорія і практика сучасної європейської політики безпеки: приклад Польщі»