Згідно з відповідними домовленостями про доступ на ринок шляхового вантажного транспорту ЄС до або з будь-якої країни-члена Спільноти, а також пересування через територію декількох чи однієї держави, трансагентства, розміщені на території ЄС, з 1 січня 1993 р. можуть вільно здійснювати транспортні послуги між країнами-членами. Відтоді систему двосторонніх угод і комунітарних транспортних квот було скасовано. Єдиною умовою вільного надання транспортних послуг між країнами-членами спільноти було виконання квалітативних (якісних) вимог, що передбачало право на отримання п'ятирічної внутрішньоспільнотної транспортної ліцензії. На випадок, коли повна лібералізація послуг у сфері вантажного транспорту призвела б до порушення ринку транспортних послуг, передбачалося прийняття тимчасових регулятивних заходів. Надання транспортних послуг всередині країни-члена Спільноти трансагентством з іншої держави-члена стало можливим з 1 червня 1998 р. З огляду на те, що лібералізація послуг в галузі вантажного транспорту відбувалася за умов, коли в країнах-членах існували різні шляхові мита, споживчі податки і тарифи на використання шляхів та іншої інфраструктури, що призводило до нерівного конкурентного становища трансагентств з різних країн-членів Спільноти, була прийнята директива, яка, принаймні частково, узгоджувала ці податки і тарифи.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Шосейний вантажний транспорт» з дисципліни «Європейський Союз: політика, економіка, право»