Сутність транспортної політики Європейського Союзу
У зв'язку з величезним значенням транспорту загалом і для спільного ринку ЄС, зокрема, Євросоюз приділяє цій галузі особливу увагу. Проте різниця в поглядах у країнах-членах співтовариства на ступінь регулювання транспорту, пріоритетні види транспорту та структуру транспортних підприємств призвела до того, що конкретні матеріальні рамки спільної транспортної політики залишаються невизначеними. Тому, в принципі, існує лише положення, яке врегульовує механізми та інструменти впровадження спільної транспортної політики, проте немає постанови, яка б окреслила її матеріальний формат. Такі обставини, а також необхідність одностайного схвалення Радою ЄС відповідних заходів у межах спільної транспортної політики призвели до того, що до середини 80-х років у цій сфері проведено мінімальну кількість заходів, тому про спільну транспортну політику заледве чи можна говорити. Проте з часом ситуація докорінно змінилася завдяки двом обставинам: по-перше, внаслідок скарги Європейського парламенту на бездіяльність Ради в галузі транспорту; по-друге, завдяки Спільному європейському акту, який дозволив Раді приймати низку заходів в області транспорту більшістю голосів. Але і після прийняття цих заходів існували певні застереження щодо того, чи можна їх назвати транспортною політикою в повному розумінні цього слова. Саме тому 1995 р. Комісія ЄС прийняла дієву програму, яка окреслила базові напрями розвитку спільної транспортної політики до 2000 р.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Сутність транспортної політики Європейського Союзу» з дисципліни «Європейський Союз: політика, економіка, право»