Облік затрат по продажу (збуту, реалізації) товарів
До затрат на збут підприємства оптової торгівлі належать затрати, які пов’язані з продажем товарів. Такими затратами є: — затрати на пакувальні матеріали; — оплата праці продавцям; — комісійні продавцям, торговим агентам, працівни-кам відділу збуту та складів, водіям тощо; — затрати на реклами; — затрати на дослідження по ринку (маркетингу); — витрати на відрядження, які пов’язані зі збутом (продажем) товарів; — затрати по транспортуванню товарів покупцям; — фрахт; — оплата послуг збутових, посередницьких організа-цій; — оренда, амортизація: страхування, ремонт, утри-мання основних засобів відділу збуту, складів, транс-портних засобів, демонстраційних залів тощо; — гарантійне обслуговування покупців; — надання знижок (дисконту) покупцям тощо. Загальна побудова обліку затрат по продажу (збуту, реалізації) товарів підприємствами оптової торгівлі аналогічна обліку затрат по продажу готової продукції виробничими підприємствами. На першому етапі облікову-ються затрати за елементами (та для внутрішньогоспо-дарських потреб за статтями або іншими показниками).
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Облік затрат по продажу (збуту, реалізації) товарів» з дисципліни «Бухгалтерський облік»