ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Історія науки і техніки » Історія інженерної діяльності

Інженерна діяльність – особливий тип інженерного мислення. Закон України про освіту і завдання студента
Історія інженерної діяльності дає загальне уявлення про вибрану спеціальність, про її значення у сучасному суспільстві, про основні вимоги з урахуванням можливостей сучасних інформаційних техноло-гій навчання та орієнтується на формування освіченої гармонійно-розвиненої особистості, здатної до постійного оновлення наукових знань, професійної мобільності та швидкої адаптації до змін і розвит-ку в соціально-культурній сфері, організації праці в умовах ринкової економіки.
Крім того, історія інженерної діяльності подає основні відомості до інженера-механіка (бакалавра, магістра):
– про організаційні структури інженерної діяльності, про історію розвитку машин, автомобілебудування;
– про особливості інженерної творчості;
– про загально-технічні основи конструювання машин;
– організацію навчального процесу у ВУЗі і види навчальних за-нять.
Наголошується, що від того, наскільки молода людина зацікавиться обраною спеціальністю, настільки вдало складається студентська, ін-женерна біографія. Помилка у вибраній спеціальності породжує неза-доволення і невпевненість у своїх силах, крім того, що понесені мате-ріальні та інші витрати.
Важливими є також питання престижності спеціальності, її ваги у суспільстві, матеріальних і духовних благ, які вона дає.
Для того, щоб підняти престижність інженерної спеціальності, не-обхідно підняти виробництво, теоретичну і практичну підготовку фа-хівців, виплачувати достатню винагороду за кваліфіковану працю.
Вища освіта базується на Законі “Про вищу освіту”, який спрямо-ваний на врегулювання суспільних відносин у галузі навчання, вихо-вання, професійної підготовки громадян України. Він встановлює правові, організаційні, фінансові та інші засади функціонування сис-теми вищої освіти, створює умови для самореалізації особистості, за-безпечення потреб суспільства і держави у кваліфікованих фахівцях. Закон “Про вищу освіту” має ряд статей, що визначають права осіб, які навчаються у вищих навчальних закладах. Вони мають право на:

– вибір форми навчання;
– безпечні й нешкідливі умови навчання, праці та побуту;
– трудову діяльність у позанавчальний час;
– для заочників – додаткову оплачувану відпустку у зв`язку з на-вчанням за основним місцем роботи, інші пільги;
– користування навчальною, науковою, виробничою, культурною, спортивною, побутовою, оздоровчою базою вузу;
– участь у науково-дослідних, дослідно-конструкторських роботах, конференціях, симпозіумах, конкурсах, виставках, представлення сво-їх робіт для публікацій;
– участь в обговоренні та вирішенні питань удосконалення навча-льно-виховного процесу, науково-дослідної роботи, призначення сти-пендій, організації дозвілля, побуту, оздоровлення.
– надання пропозицій щодо умов і розмірів плати за навчання;
– участь в об`єднаннях громадян;
– обрання навчальних дисциплін за спеціальністю в межах, перед-бачених освітньо-професійною програмою підготовки та робочим на-вчальним планом;
– участь у формуванні індивідуального навчального плану;
– моральне (або матеріальне) заохочення за успіхи в навчанні та активну участь у науково-дослідній роботі;
– захист від будь-яких форм експлуатації, фізичного та психічного насильства;
– безкоштовне користування у ВУЗах бібліотеками, інформаційни-ми фондами, послугами навчальних, наукових, методичних та інших підрозділів ВУЗів;
– канікулярну відпустку тривалістю вісім календарних тижнів;
– пільговий проїзд для студентів стаціонарної форми навчання;
– отримання стипендії.
Стаття 55 визначає обов`язки осіб, які навчаються у ВУЗі. Вони зо-бов`язані:
– додержуватись законів, статуту та правил внутрішнього розпоря-дку ВУЗу;
– виконувати графік навчального процесу та вимоги навчального плану.
Стаття 56 – працевлаштування випускників.
Випускники ВУЗу працевлаштовуються (якщо навчались за держа-вним замовленням і яким присвоєно кваліфікацію фахівця з вищою освітою певного освітньо-кваліфікаційного рівня) на підставі направ-лення на роботу відповідно до угоди, укладеної між замовником, кері-вником ВУЗу та випускником.
Якщо випускник ВУЗу навчався за кошти третьої особи, його пра-цевлаштування здійснюється відповідно до укладеної між ними угоди.
Стаття 43 визначає форми організації навчального процесу: навча-льні заняття, самостійна робота, практична підготовка, контрольні за-ходи. Основними видами навчальних занять є лекція, лабораторне, практичне, семінарське, індивідуальне заняття, консультація.
Стаття 45 – підкреслює, що особи, які навчаються у ВУЗі, можуть бути відраховані:
– за власним бажанням;
– за невиконання навчального плану;
– за порушення умов контракту;
– в інших випадках, передбачених законом.
Слід підкреслити, що студенти на перший курс не поновлюються.
Переривати навчання, можна за умов, які унеможливлюють вико-нання навчального плану (за станом здоров`я, військова служба, ста-жування в іноземних ВУЗах).
Поновлення у число студентів відбувається тільки під час канікул.
Студенти можуть бути переведені з одного навчального закладу в інший одного напрямку підготовки.
Стаття 38 вказує на існування у ВУЗах студентського самовряду-вання. Органи студентського самоврядування мають дорадчий харак-тер і керуються законодавством. Самоврядування здійснюється на рі-вні групи, факультету, гуртожитку, ВУЗу. Ці органи можуть мати різ-ні форми (сенат, парламент, старостат, студентська навчальна, науко-ва частина, студентські деканати, ради тощо).
У розділі XIII (стаття 69) говориться про відповідальність за пору-шення законодавства про вищу освіту, а також підкреслюється, що особи, винні у порушенні цього законодавства, несуть відповідаль-ність відповідно до закону.
Невиконання ВУЗом головних завдань діяльності, вимог стандартів вищої освіти є підставою для позбавлення його ліцензії.
Структура ВУЗу і факультету.
Національний університет водного господарства та природокорис-тування являє собою самостійну в юридичному, адміністративному і фінансовому відношенні організацію, призначену готувати спеціаліс-тів з вищою освітою II, III, IV рівнів акредитації.
Наш ВУЗ є вищим технічним навчальним закладом, який був за-снований у 1922 році в м. Києві (на той час технікуми мали статус ВУЗу) як інженерно-меліоративний технікум. Протягом років розви-вався, удосконалювався і в 1930 році був перейменований у Київський інженерно-меліоративний інститут.
Під час Великої Вітчизняної війни ВУЗ деякий час не працював, багато його випускників, студентів і викладачів загинули.
У 1943 році інститут поновив свою роботу у Києві, а в 1959 році він був переведений у м. Рівне і йому присвоєно назву “Український інститут інженерів водного господарства”.
У 1982 році за досягнуті успіхи у підготовці висококваліфікованих спеціалістів для народного господарства інститут було нагороджено орденом “Дружби народів”. У цей період і наступні роки у ВУЗі на-вчались студенти з більше як 30 країн Африки, Азії, Латинської Аме-рики.
У 1994 році інституту було надано статус академії, а в 1998 році державна академія була перейменована в Рівненський державний тех-нічний університет.
Колектив ВУЗу, підтриманий Рівненською облдержадміністрацією і обласною радою, вийшов із клопотанням перед Кабінетом Міністрів України про зміну статусу на всеукраїнський.
Розпорядженням Кабінет Міністрів України від 13 березня 2002 року за №115-Р Рівненський державний технічний університет пере-йменовано в Український державний технічний університет водного господарства та природокористування, Указом Президента України від 13 травня 2004 року за № 540/2004 університету надано статус Національного.
ВУЗ очолює ректорат на чолі з ректором. Навчання студентів здій-снюється в інституті водного господарства на 8 факультетах, у навча-льно-консультаційних центрах в містах Гурзуф (АР Крим), Прилуки (Чернігівська область), Слов’янськ (Донецька область), Виноградово (Закарпатська область). Підготовка фахівців ведеться за 15 напрямка-ми та 27 спеціальностями (бакалавр, магістр).
Кафедри, як правило, очолюють доктори наук, професори. При на-уковій частині працює три Ради по захисту кандидатських, докторсь-ких дисертацій. Працює чудова бібліотека на 800 тис. томів літерату-ри.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Інженерна діяльність – особливий тип інженерного мислення. Закон України про освіту і завдання студента» з дисципліни «Історія інженерної діяльності»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Цифрові стільникові мережі
ВИЗНАЧЕННЯ ТА КЛАСИФІКАЦІЙНІ ОЗНАКИ ТОВАРІВ І ПОСЛУГ
СТАБІЛЬНІСТЬ БАНКІВ І МЕХАНІЗМ ЇЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Інвестиційний процес у державі з ринковою економікою
НЕОКЛАСИЧНИЙ ВАРІАНТ КІЛЬКІСНОЇ ТЕОРІЇ ГРОШЕЙ


Категорія: Історія інженерної діяльності | Додав: koljan (18.05.2013)
Переглядів: 711 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП